Julgodis/mat å bak!!!
åååh, jag e så sugen på å göra nått gottigt, nå godisaktigt, men det enda jag har hemma e typ socker, mjöl florsocker..... sucka.
åååh, jag e så sugen på å göra nått gottigt, nå godisaktigt, men det enda jag har hemma e typ socker, mjöl florsocker..... sucka.
något väldigt enkelt julgodis som man endast behöver ha ett fåtal ingredienser, som dessutom inte e så dyra?? tips någon?
ååååh, jag vill till staoil å köpa ingredienser till Kola....=/ blev så äckligt sugen på å koka kola eller knäck ju =( men har ingen som kan skjuts mig...snyft.
Fick inget svar i den andra julrecept tråden så jag postar väl samma fråga här.
**hm, jag satt precis å funderade lite. tänkte jag skulle koka kola å knäck imorgon. men kom på att vi kanske inte har nån bra kastrull till det. den vi har e jättestor sån gammal emaljkastrull. eller så har vi en liten aluminiumkastrull.... kanske inte blir så bra å koka i nån av dem....
men så kom jag på att vi ju faktiskt har en teflonwokpanna, dvs en stekpanna emd lite högre rundade kanter, undra om det går att koka i den?? nån som provat eller tror sig veta hur det kan funka??**
Hehe =) Jo, vi har vanliga kastruller, tänkte mest om det fastnar å sådär, å sen e dem så små dem vi har... antinge har vi små eller en jättestor..... därför jag kom på idé å göra i wokpannan.... får väl testa å se hur det blir =)