• bebbe made in italy

Nån som har haft en tako city voyagerbarvagn?

har hört att den inte håller så bra kvalitet, men vet ingen som haft någon! Har ni haft en sån här vagn får ni gärna dela med er av erfarenheter, tycker den e sååå läcker men vill ju inte köpa en skitvagn....

• Svar på tråden Nån som har haft en tako city voyagerbarvagn?
  • Ananaspaj

Men de är inte så himla dyra i affären heller tror jag, gör som vi och åk dit och kläm och känn, de har MASSOR med vagnar i alla färger!
    Sen kan du lämna ett bud på tradera!
    Lycka till.

• bebbe made in italy

annanaspaj! På deras hemsida står inte nåt om gbg, bara uddevalla å stockholm, vart låg affären? Heter den samma som det du länkade till??

• millan87

dom har väl bara afför i gbg? ja beställde på nätet å d va inte dyrt... frakten ingick. en bra sak me vagnarna e att dom e stabila. nu me emmaljungan måste jag hålla i den på buss t.ex. märkt att den lätt välter men cityvoyager e stabil me bra broms (1 bak o 1 fram)

• Ananaspaj

CITYVOYAGER
    Salviagatan 1
    424 40 Angered (Gårdsten)

Kolla eniro. Det är den affären som är på den stora bilden, grå rött hus.

• Ananaspaj

Alltså bilden på deras egna hemsida...

• bebbe made in italy

millan87 på den sidan som annanspaj länkade till står det bara om uddevalla, skulle vilja ha adressen, blir helt till mej när jag får höra att det finns så nära mej Heter butiken cityvouager?

• bebbe made in italy

TAAACK Annanaspaj!!!!!!!!!

• bebbe made in italy

jag är kär i denna vagn å här skall klämmas å kännas Skall ha en limegrön för det har jag alltid velat ha, tack för hjälpen!!!!

• Ananaspaj

Så lite så! Skriv sen och säg vad du tyckte! Lycka till :)

• millan87

CITYVOYAGERSalviagatan 1424 40 Angered (Gårdsten)(Tel)031-3302270(Fax)031-3302150(Mobil)0735-273703

?? det?

• bebbe made in italy

tackan millan87 för hjälpen

Svar på tråden Nån som har haft en tako city voyagerbarvagn?