160 eller 180 säng?
Vad ska man välja om man vill ha lagom mkt svängrum? Vi har inte så stort i sovrummet heller. :S Hjäälp!
Vad ska man välja om man vill ha lagom mkt svängrum? Vi har inte så stort i sovrummet heller. :S Hjäälp!
Jag tycker att 160 är mer än tillräckligt, men det kan ju bero på att vi är nöjda med 140.
Vi har 160, och det passar vårt lilla sovrum ganska bra. Däremot är det väldigt trångt just nu, eftersom sonen sover mellan oss, och två katter sover vid mina fötter
Men det är ju självvalt, och när det bara är jag och sambon så är 160 perfekt!
hade tagit 180.. 90 + 90 lixom... sen e det inte för nära varandr och inte för långt bort heller =)
Vi har 180 säng men jag vill ha större, min man rör sig så jäkla mycke på nätterna. Medans jag ligger still. Han skulle behöva en egen säng egentligen . 210 hade nog varit najs.
Vi (jag, maken och sonen (2 månader)) sover i en 140-säng! Vi får plats, men har inte så himla mycket plats över... Annars har vi en 160-säng, ska bli skönt att plocka in den!
Jag och min man har en 160-säng och det räcker alldeles utmärkt.
Vi har 160 säng,, räcker gott o väl!! Vi ligger ändå tätt ihop i mitten
Men om jag vore er skulle jag oxå välja 160 i bäddmadrassen... vi har 2st 80... skönt o slippa skarven..
Vi har 140 och då rör vi oss mycket båda två. Förstår ärligt inte hur man kan behöva mer? Vi har aldrig problem av att sängen skulle vara för smal.
Jag tycker inte att det är så stor "liggplats" skillnad mellan 10 och 180, men en stor plats skillnad i rummet. Vi har en 160.
Vi har en 180, men jag vill ha en 160. Pga det blir väldigt trångt nu när vi ska ha spjälsängen i vårt sovrum. Men det är inte riktigt befogat att lägga ut så mkt pengar på en nya säng bara för att sovrummet är trångt. Vi ska inte bo här för evigt....
Men hade jag köpt ny säng i dag, hade jag köpt 160.