Inlägg från: spiritsinlove |Visa alla inlägg
  • spiritsinlove

Medium i Malmö?

Någon som kan rekommendera ett medium i Malmötrakten? (Närliggande städer går också bra).

- alla stavfel är medvetna -
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-04 15:25:48:
    Mer tips tack! Gärna konkret, med namn, telnr, hemsida o.s.v.
  • Svar på tråden Medium i Malmö?
  • spiritsinlove
    Donnatella skrev 2007-10-05 19:32:58 följande:
    Sibylla
    Var finns hon? Berätta gärna mer
  • spiritsinlove

Kontakt med anhöriga fixar jag själv Tack för tipset, ska kolla upp  

Någon med fler tips?
  • spiritsinlove
    KarinaL skrev 2007-10-05 21:24:15 följande:
    Prova att kontakta Soltemplet i Malmö(www.soltemplet.se). De erbjuder kurser, föredrag och seanser regelbundet. De är jättegulliga och har väldigt shyssta priser.Karina
    Ska kolla. Tack
  • spiritsinlove
    1Fnulan skrev 2007-10-06 20:54:28 följande:
    Monika Crawford är otrolig!!! Allt stämt som hon sagt....
    Var finns hon?
  • spiritsinlove
    1Fnulan skrev 2007-10-06 21:05:31 följande:
    Hon bor vid kronprinsen,. ganska dyr men värd varenda krona!!
    Ok Har du tel.nr. eller hemsida eller något?
  • spiritsinlove

puff puff

• spiritsinlove
    isisisis skrev 2007-11-04 15:45:53 följande:
    Benny har jag också hört talas om.
    Såg att du tipsade om Rosita.
    Vet du på ett ungefär hur lång väntetid det är, och vad det kostar?
  • spiritsinlove
    Madida skrev 2007-11-04 15:52:40 följande:
    Har oxå varit hos Monika Crawford. Mycket duktig, men dyr!
    Har du telnr? Hemsida? Prisuppgift?
  • spiritsinlove
    Madida skrev 2007-11-04 15:55:02 följande:
    Tyvärr har jag inte det. Det var ett par år sedan.
    Ok
  • spiritsinlove
    kate79 skrev 2007-11-05 20:20:30 följande:
    Jag ska träffa Birgitte i "hälsokostaffären" på torsdag, ska bli väldigt spännande.Vitemöllegatan håller hon till på och vad jag förstått så kan man även komma dit och boka tid direkt. Själv faxade jag.
    Berätta gärna vad du tyckte sedan  
  • spiritsinlove
    vill ha fler barn skrev 2007-11-05 22:42:16 följande:
    Brigitte kan vara helt underbar... men till mig sa hon att min man ska dö inom 15 år och att det var mitt fel!?!kan ju berätta att den sittningen gav mig många års helvete!men första gången jag träffade henne var hon helt överlägsen!Jag litar aldrig på ett medium igen!
    Sådär ska ett medium INTE jobba! Tyder på extremt oprofessionellt yrkesutövande, anser jag. Usch, förstår att det måste varit hemskt för dig..
  • spiritsinlove
    vill ha fler barn skrev 2007-11-05 23:56:46 följande:
    .. nä.. det ställde till en massa onödig sorg som kanske ändå har gjort nån nytta. Jag är lite medial och efter detta har jag verkligen ifrågasatt varifrån jag får informationen och om den är sann. Det är inte lika angeläget att bli medium längre!Speciellt när det handlar om spådomar.. si och så många barn. yrkesval. mm. Det kan ingen veta på förhand. Det är JAG som bestämmer och jag kan göra nya och helt otippade val när som helst!Brigitte sa t.ex 2 barn. och nu har jag 3och vi hoppas på fler barn! Allt annat hon sa stämde! Men hon såg inte min healingkraft och andra medium säger att den är oerhört stark och att jag borde vara känd över halva sverige! Varför såg hon inte det?Faran är när vi tror att det ett medium säger är sant!Om jag vill bli känd så gör jag ju de valen!Men om ett medium beskriver mina anhöriga så jag känner igen dem och att de har en hälsning till mig... då tvivlar jag inte.man får ta en sittning hos ett medium som en rolig grej och hoppas att h*n har en bra dag!
    Jag har träffat många människor med mediala förmågor (har väl även själv) och anser att ett seriöst medium inte arbetar på det viset. Vissa saker i livet måste få ske av sig själva, och säger ett medium saker han/hon "ser" påverkar ju vår vetskap om just det våra val - då kanske det inte alls blir som han/hon sade ändå...Anser att medium inte ska lägga sig i livets gång och inte sia om specifika händelser på det sättet.
  • spiritsinlove
    kate79 skrev 2007-11-10 15:32:46 följande:
    Jag tyckte att Brigitte var jättebra!Mådde så himla bra efter jag varit där och kände mig väldigt upplyft.Jag rekommenderar henne.
    Låter ju jätte bra
Svar på tråden Medium i Malmö?