Medium i Malmö?
vivvi - undvik carina jeppson. Hon har inte alla kopparna i skåpet!
vivvi - undvik carina jeppson. Hon har inte alla kopparna i skåpet!
Brigitte kan vara helt underbar... men till mig sa hon att min man ska dö inom 15 år och att det var mitt fel!?!
kan ju berätta att den sittningen gav mig många års helvete!
men första gången jag träffade henne var hon helt överlägsen!
Jag litar aldrig på ett medium igen!
.. nä.. det ställde till en massa onödig sorg som kanske ändå har gjort nån nytta. Jag är lite medial och efter detta har jag verkligen ifrågasatt varifrån jag får informationen och om den är sann. Det är inte lika angeläget att bli medium längre!
Speciellt när det handlar om spådomar.. si och så många barn. yrkesval. mm. Det kan ingen veta på förhand. Det är JAG som bestämmer och jag kan göra nya och helt otippade val när som helst!
Brigitte sa t.ex 2 barn. och nu har jag 3och vi hoppas på fler barn! Allt annat hon sa stämde! Men hon såg inte min healingkraft och andra medium säger att den är oerhört stark och att jag borde vara känd över halva sverige! Varför såg hon inte det?
Faran är när vi tror att det ett medium säger är sant!
Om jag vill bli känd så gör jag ju de valen!
Men om ett medium beskriver mina anhöriga så jag känner igen dem och att de har en hälsning till mig... då tvivlar jag inte.
man får ta en sittning hos ett medium som en rolig grej och hoppas att h*n har en bra dag!