Medium i Malmö?
Hej, jag är medium, och är i Helsingborgstrakten. JAg har jobbat sedan 1989, i England, och internationellt. JAg är också en healer, jag ger tidigare liv, storseans, senast hos Mimitista i Helsingborg. Jag kommer fårn Helsingborg ursprungligen. Jag spåå att covd skulle komma, och att Trump skulle viann stort, och att det blie ekonomisk crash om en 4.5 år, men inget världskrig de närmaste 4 åren i alla fall. Jag har egen tarotläsningsmetod, och coachar andra medier. Just nu skriver jag en bok om mediation. Men ja, mina guider vill jag ska vara inte bara hjälspam, men klar, och ofta blir det roligt! Om Ni vill ha referense, säj till! Jag tar swish i förväg, och tar 775 SKR för en timme. minst en halvtimma, och alltid 13 skr per minut. Jag kan ta besök, besöak, och via internet, t ex. Eller om man vill ha ngt underhållande, kan jag komma som underhållning s a s. Då brukar jag kombinera mina olika förmågor, och det blir kostand för resa, och en fast summa, för sällskap. Jag brukar ge meddelande till alla i församlingen, s a s, om det är up till 25 personer. Mitt whatsapp nummer är 00447950910024. MVH, Gabriel.