Inlägg från: Anonym (priceless) |Visa alla inlägg
  • Anonym (priceless)

Medium i Malmö?

Ett riktig medium förösker inte få en sorts makt över dig, eller ge ngt negativt, som du sedan går omkring och ängslas över. det är helt enkelt oetiskt. men klart, man får ta saker o ting med en nypa salt. men vi är ju ofta rädda för döden, eller att ngt ska ske med de man älskar. men är hon ett bra medium, som sa så. NEJ! i egnland skulle det vara olaglit, och jag själv skull ALDRIG ens tänka på ngt åt det hållet. det var en välidgt lågt stående månniska, som lockades till att färsöka ha ett sort håll över dig. usch. nej, gå till dem som är positiva, som lyfter dig, som ser din styrka när du inte ser den, som kan get dig tips, men inte som lägger sig i. nej tyvärr, om ngn pratar strunt, så är det bäst att ställa sig upp, och gå därifrån genast. så'nt ska man inte betala för. jag ahr varit medium, tarotläsare, har egen grup via nätet, själv, och jag propsar ALLTID på att man inte ska lita på någon, vemsomhelst, som vill dra ner en, göra en rädd, osv. det är andlig falskhet. och lurendrejeri. det finns inget att hämta. akta sig för att tro på en sådan ospirituell person. usch säjer ajg, igen. nej, hitta ngn som hjälper dig. som lyfter dig. men kolla också vad det är de säjer. äve de bra. spela in det, lyssna på det. ofta missar man ju halva läsningen, s a s, av olika anledningar. alltid bra att ta foto av traotkorten med, t ex. 

Svar på tråden Medium i Malmö?