Crocs högklackat?
Har sett en bild på ett par crocs pumps, men kan nu inte hitta den. Någon annan som känner igen att de sett den och kanske kommer ihåg var?
Har sett en bild på ett par crocs pumps, men kan nu inte hitta den. Någon annan som känner igen att de sett den och kanske kommer ihåg var?
hehe roligt skor. hehe tycker också det ser ut som simfötter
hahahahah!
Men det måste ju vara nå skämtskor elelr nåt!! *hoppas*
ha ha ha, det var det fulaste!!! vem sjutton kommer gå i dom? (går det att gå i dom överhuvudtaget? )
Hahahahahaha! Jösses vilka fula skor!!!
Dom är säkert skitsnygga på andra!!!
Kan man ha vanliga crocs (de är ju i sig ett tecken på att jordens undergång är nära...) kan man väl ha högklackade crocs likaväl? Fulare och mer trashigt kan det ju ändå inte bli.
Nej men HU vad fula!!
haha, det kan inte vara lätta att gå i
*asg* Det var de fulaste högklackade jag sett.
hahaha d va d hemskaste ja sett på länge!
hahaha så jävla fula haha
Åh nej, nu får vi inte vara ifred på vintern heller
www.thebudgetfashionista.com/archives/fashion/nay_theres_no_y.php
haha, bara jag som tyckte att vintercrocsen var söta?
oj dom där "vinterskorna" va ju riktigt söta hehe såna skulle ja kunna tänka mej o köpa hehe ja går inte en meter utan mina tofflor tycker dom e så underbart sköna
Åh gud NEEEEEEEEJ inte behöva se crocs under vintern med. De är fruktansvärt fula och de som bär dom borde bli haffade av the fashion-police!!
Vill också ha vintercrocsen. Jag tycker de är supersöta!
Fan, börjar ju snart fastna i crocs-träsket jag med... Får se om jag inte blir tvungen till att köpa ett par vintervarianter till mig!
ååå, vintercrocsen vill ju jag ha!
Såg vintercrocsen på stora Nolia i augusti och jag måste säga att de var mycket mindre crocs-plastiga än de vanliga. Fick jag de gratis skulle t.o.m anti-crocs-jag kunna tänka mig att använda dem.
De högklackade hette ju High Tide-någonting så de kan man väl ha när man spatserar längs strandbrynet och kanske blir sugen på en simtur....? Tvivlar på att de är allvarligt menade...?
Ha ha ha.. så förbaskat fula skor. Vinter crocs däremot kanske skulle vara nåt att ha.