Undrar en sak?
Hörde nånstans att om en invandrare är född i Sverige så är han Svensk.....Men då e min fråga det att om en mus föds i ett stall är han då en HÄST?????
Hörde nånstans att om en invandrare är född i Sverige så är han Svensk.....Men då e min fråga det att om en mus föds i ett stall är han då en HÄST?????
Lite otrevligt bara med den typ av rasistisk "humor" tycker jag. Skriv nåt roligt istället!
Rasistiskt???? Asså vart har jag varit rasistiskt nånstans i tråden jag skrev? GE DIG .....FFS jag ställde en fråga jag har inte varken sett eller skrivit illa om en invandrare för f..
Jag har turkiska kompisar själv och har ställt frågan även till dom och det resulterade i att dom garvade som bara den
min sambo är född här i sverige + hans 3 syskon oxå hans föräldrar kommer från slovenien å varken hans föräldrar han lr syskonen är svenska medborgaredom är slovenska medborgare han är inte svesk för att han är född här men han är ingen invandrare endå bara utlänsk(kanske lite luddigt de här inlägget haha)
Men man kan ju inte vara invandrare om man föds i Sverige, invandrare är man ju om man invandrat från ett annat land.
TS, hur tänkte du där?
Sen är ju inte häst och mus samma djurart, men invandrare, turk, svensk osv är
ju av samma art, så din fråga blir dagens dummaste fråga!
vad tror du jag är ute efter?? Du tror liksom inte att detta var bara på skoj jag skrev detta??
Såg att den lagt tråden på "humor"
... Sorry
hehe no problems ...
Jag tyckte det lät lite roligt faktiskt
Förstår hur du tänker lite.
Men nej Musen förblir mus en svensk sådan om den föds i sverige såklart.
En Invandrare är ju en som invandrat från annat land, danmark som turkiet.
Tur att jag har influensa och är trög så jag kan fråga dig vad du egentligen menar.
TS och jag är troligen båda födda på sjukhus. Det gör inte mig ett dugg lik TS..
Den stora frågan är: Var är hästen?
Jag fattar ingenting. Men jag är irriterad över ett test och dess resultat jag inte kunde ens skriva i tråden där den visades. Din vuxenpoäng är: 13. Din ålder borde vara 23.9 Så nu vet ni !
mmm..nej,jag tycker inte att han eller hon är svensk,kanske som en svensk..eller man beteer sig ju som en svensk person men blodet är fortfarende inte svensk och det blir det inte hellere senare ,men blandar dom sig med svenskar så blir de några generationer senare ju svensk.