• spiritsinlove

Ni som har styv/bonusbarn - känner ni kärlek till dem?

- alla stavfel är medvetna -
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som har styv/bonusbarn - känner ni kärlek till dem?
  • spiritsinlove

Puff puff..

- alla stavfel är medvetna -
  • Emmixen

Jag har bonussyskon och de är det bästa som finns! Skulle aldrig klara mig utan dom, dom är mitt allt! <3

- www.emmixen.se - Jag har en sjukdom men jag är inte sjuk -
  • StepByStep

Nej blir mitt svar, för jag träffar inte min styvson ändå så såna känslor har jag aldrig byggt upp för han.

~*~Esmeralda, min underbara lilla skapelse~*~
  • Piaf

Ja absolut!!

Saknar henne när hon inte är här!!

Pay it forward
  • jen bossman

har två bonusbarn som jag gillar jätte mycket. men kärlek - nej det känner jag inte.

• TessaS

Ja, en slags kärlek. Inte alls samma intensiva som jag känner till mitt egna barn, men absolut kärlek.

• lillaKyllan

Jag älskar min mans pojkar och vår dotter på 5 mån älskar dem ännu mer! Har funnits i deras liv i över sju år och de var inte så gamla när jag blev ihop med min man så det var väldigt "lätt" för mig att komma in i familjen och vi har en väldigt fin relation när de är hos oss.

• godislover

tycker om gör jag men inte samma kärlek som barnets föräldrar

• Lilly14

Ja, iaf så känner jag att jag älskar dem jag har lärt känna. Min pojkvän har fem barn varav två är tonåringar och de vill ju inte umgås så mycket med oss. Så de kan jag ävl inte säga att jag älskar direkt, men tycker om. Småttingarna har jag dock verkligen släppt in i mitt hjärta.

• Excellence

Jag tycker jättemycket om dem, men jag vet inte om jag kan säga att jag älskar dem än så länge, har bara kännt dem i nåt år och träffar dem bara varannan helg, men ja, jag skulle säkert älska dem också när jag lärt känna dem mer

Svar på tråden Ni som har styv/bonusbarn - känner ni kärlek till dem?