• Kika77

Erfarenhet av Jysk vita serie "Annika"

Är det någon som hört något om Jysk vita serie Annika? Tycker att bordet och stolarna är ganska fint!

• Svar på tråden Erfarenhet av Jysk vita serie "Annika"
  • ellam71

Jag tycker oxå att det är jättefint!! Är sugen på att köpa den. Eller iaf ett vitt bord. Jag tycker ek är så tråkigt.. alla har det.

• Missy Cat

Vi har det bordet. Som köksmöbler
    Tycker det är fint. Lite svårt att hålla rent av någon konstig anledning.
    Trycksvärta fastanar.. men går ju narturligtvis att tvätta bort

• ellam71

Missy Cat skrev 2007-10-08 10:45:06 följande:

Vi har det bordet. Som köksmöblerTycker det är fint. Lite svårt att hålla rent av någon konstig anledning.Trycksvärta fastanar.. men går ju narturligtvis att tvätta bort
    Ja det är kanske nackdelen med vitt att trycksvärta syns... men man får väl torka av det... hihi

Jag vill ha ett vitt köksbord.. typ annica...
    men även ett vitt matsalsbord...
  • Bonnie med E 02 och F 04

Jag har bordet + stolar..

kolla gärna i min blogg, la precis in det under vardagsrummets förvandling..

Tala gärna om va ni tyckte..

//Bonnie

• Kika77

Ellam71: Ja, jag har inte sett det IRL ännu men vill inte heller ha ek (tyvärr för det finns det ju massor av). Det som återstår är vitt känns det som (är också lite inne på det brunsvarta Bjusta från IKEA med vitt till). Jag vill precis ha som du både till kök och vardagsrum men hittar liksom inget som jag vill ha. Har småbarn också så jag vill inte lägga en förmögenhet på borden. Vad hade du tänkt för stolar till??

Missy Cat: Tycker du att det blir lätt repor eller att färgen blir avskavd??

Bonnie: Vill absolut se bilder men hittar inte din blogg?

• ellam71
    Kika77 skrev 2007-10-08 11:56:38 följande:
    Ellam71: Ja, jag har inte sett det IRL ännu men vill inte heller ha ek (tyvärr för det finns det ju massor av). Det som återstår är vitt känns det som (är också lite inne på det brunsvarta Bjusta från IKEA med vitt till). Jag vill precis ha som du både till kök och vardagsrum men hittar liksom inget som jag vill ha. Har småbarn också så jag vill inte lägga en förmögenhet på borden. Vad hade du tänkt för stolar till??Missy Cat: Tycker du att det blir lätt repor eller att färgen blir avskavd??Bonnie: Vill absolut se bilder men hittar inte din blogg?
    Jag vet inte vad jag vill ha för stolar.... det är så svårt att välja.... men jag vill nog ha helt vita.. iaf i matsalen...

Jag hittar inte heller bloggen...??
  • Pixa

Jag har just nu LIVA-serien i vardagsrummet, men ska sälja och köpa vita möbler istället är också himla trött på ek!! Tänkte då köpa Annikaseriens matmöblemang.
    Visste inte att man kunde välja olika stolar till.. vad har man för alt?

• Kika77

Pixa: Vad jag vet så finns det bara en stol. Antingen har jag tänkt mig den och klä om stolarna till en beige sits kanske eller så har jag ett grått typ fårskinnstyg. Skulle även kunna tänka mig vita, svarta eller brunsvarta böjträstolar.

• Pixa
    Kika77 skrev 2007-10-08 13:46:26 följande:
    Pixa: Vad jag vet så finns det bara en stol. Antingen har jag tänkt mig den och klä om stolarna till en beige sits kanske eller så har jag ett grått typ fårskinnstyg. Skulle även kunna tänka mig vita, svarta eller brunsvarta böjträstolar.
    Aha, då förstår jag!
  • Alicia05sMamma

Vart är bloggen ??

Bonnie med E 02 och F 04 skrev 2007-10-08 11:42:28 följande:

Jag har bordet + stolar..kolla gärna i min blogg, la precis in det under vardagsrummets förvandling..Tala gärna om va ni tyckte..//Bonnie
  • Hvita sinnen

Såg den i reklambladet idag, ärligt talat såg den väldigt 80-tal ut. Sen har ju Jysk inte bästa kvalitéts ryktet, billigt och dåligt...

• Nirnaeth

Har beställt vitrinskåpet och tevebänken, som kommer om 3 veckor..ca. Hoppas verkligen att det är bättre kvalitet än en del annat som vi råkat köpa där.
    har inte vågat handla möbler där på flera år, men jag fastnade direkt för Annika-serien

Ska bara göra mig av med hela mitt ek-möblemang också, så vi får in dom nya sakerna.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Pixa

Stämmer det att det är 5 veckors leverans på Annikaserien? Stod i reklambladet sist...

• Nirnaeth
    Pixa skrev 2007-10-08 21:22:30 följande:
    Stämmer det att det är 5 veckors leverans på Annikaserien? Stod i reklambladet sist...
    mm, här är det det iaf. Jag beställde min för 2 veckor sen, och får vänta 3 veckor till. Sen får vi väl se om det blir ännu längre..verkar vara många som beställt dom möblerna.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Missy Cat
    Kika77 skrev 2007-10-08 11:56:38 följande:
    Ellam71: Ja, jag har inte sett det IRL ännu men vill inte heller ha ek (tyvärr för det finns det ju massor av). Det som återstår är vitt känns det som (är också lite inne på det brunsvarta Bjusta från IKEA med vitt till). Jag vill precis ha som du både till kök och vardagsrum men hittar liksom inget som jag vill ha. Har småbarn också så jag vill inte lägga en förmögenhet på borden. Vad hade du tänkt för stolar till??Missy Cat: Tycker du att det blir lätt repor eller att färgen blir avskavd??Bonnie: Vill absolut se bilder men hittar inte din blogg?
    På bordet sitter färgen riktigt bra.
    Det är ju mdf.
    Men på stolsryggarna längst upp i kanten har det lossnat liiiite men då har de varit med om en lastbilsflytt.

Jag är ingen fantast av Jyskmöbler annars men den här gruppen är att rekomendera.
    Och hallå... priset
    När man har småbarn vill man inte lägga ut en förmögenhet på dyra möbler.
  • Pixa

Idag var jag på Jysk och skulle beställa Annika soffbord + matbord + 6 stolar, det visade sig att dem hade allt hemma förutom soffbord! Bestämde mig för att hämta allt samtidigt och fick räkna med 9 dagars väntetid bara! Toppen! Var ju förberedd på 5 veckor

Svar på tråden Erfarenhet av Jysk vita serie "Annika"