Lidköping med D
Tjo tjejer!
Såg länken hit o blev nyfiken. Kul med en sån här sida =)
Bor iofs i Järpås men d räknas väl till Lidköping. =D
Tjo tjejer!
Såg länken hit o blev nyfiken. Kul med en sån här sida =)
Bor iofs i Järpås men d räknas väl till Lidköping. =D
Thx =) Alltid kul att hitta tjejer man kan fråga en massa osv...Har ju mitt första barn på väg =)
Clemenza; Jag e i v.32...fick tänka till lite där...hade betydligt bättre koll på veckorna i början av grav. =)
mammas skatt skrev 2007-10-10 21:00:53 följande:
Tänkte kolla mer om hur ni trivdes på Kss för er som valde att föda där och om ni har några bra tips på smärtlindring o så?
Var på den informationen igår i föräldragruppen =D
God morgon brudar!
Har varit borta över helgen och hade en heeeel del att läsa ikapp här såg jag. =) Alltid kul med lite läsning så här på morgonkvisten iofs. =)
Nu ska här tankas ner torsdagens avsnitt av Greys anatomy och i väntan på det så ska jag nog gå ner till tv-rummet och slänga mig i soffan o sticka vidare på Pyrets tröja.
Om man skulle synda med en god bulle eller nåt. Jag e fan sugen 24h om dygnet på sånna grejjer. =)
Ha d gott!
Jag e väl inne på tröja nr 10 eller nåt nu...går fort när inte tröjorna e så stora =D Måste hela tiden hålla på med ngt annars blir jag galen. =) Mer än vanligt...
Vilket trökigt väder d e idag... Bara för att jag inte har något sjukhusbesök inplanerat utan hade tid över till att bara vara ledig... =/
Cizza: Välkommen! Alltid bra med lite fler Järpåsbor här inne =D
Jösses vad alla pratar vikt här...Jag har bara gått upp 4 kg sen jag blev gravid men jag har väl berget kvar...det sista då man samlar på sig allt vatten o så...eller nåt...jag vet inte =D
Martin har gått upp mer än mig =D
Cizzza: Japp...nu var det våran tur...måste ju befolka järpås lite...e ju inte så många som bor här ;D
Tjosan tjejer!
Idag ska jag äntligen in till stan och beställa en alldeles egen symaskin. Gött d ska bli att slippa låna mammas så fort d ska sys någonting. Känns väl lite bistert att den går på nästan 10 000 men vafan... =)
Cizza; Går din tös här i Järpås? E lite nyfiken hur d e här på förskolan...Jag har inte ens fått än men d e nog en yrkesskada när man själv e förskollärare. =)