• cizza

Lidköping med D

Hej en järpås tjej här som kika in och kolla läget, min dotter är 14 månader helt underbar.
    JObbar heltid men känner ibland på helgerna att träffa lite kompisar.
    Håller på med scrapping fast det har vilat ett tag känner jag nu måste få upp glöden

Såg tt någon börjat på viktväktarna, började själv med power start och gick ner 4 kg på knappt 1 vecka men sen fick jag operation och har varken haft tid eller råd att komma igång igen men ska försöka....

Kul att se många lidköpingsbor här inne, själv så har man bara bott här 2 år och känner knappt någon

• cizza

Clemenza : Tack så mycket Är ni många här ifrån som går där?
    Alltid roligare om man är fler!

• cizza

Miccca: Tack så mycket Ja jag måste oxå komma igång igen nu efter allt. Men alltid roligare att ha någon eller några och kämpa med tycker jag

• cizza

angYY: Tack ja järpås bor ja Grattis förresten hörde häromdagen att ni skulle få tillökning *kul*

• cizza

Clemenza: Neh egentligen så ska det väl funka exakt lika bra och inte gå på mötena men känner ibland att det är så pinsamt att komma dit om man inte gått ner utan måste kämpa för det *haha*

Tänkte adda dig så jag kan läsa dina recept och få inseration

• cizza

Clemenza : Ja visst Recepten såg jätte smariiga ut, Vill så gärna går ner några kilon innan vi eventuellt försöka med nr 2 nu eftersom jag slutat med p-piller.

Skönt att bara träffa någon att gå ut och gå med en söndag eller något.
    Har så jäkla dålig kondis

• cizza

Miccca: Ja vi ska väl försöka här, vill inte ha så stor ålders skillnad mellan felicia och bebis 2
    Så vi får se när det sker magiska under.

Ja det hade vart skoj att ta en tur på söndagar om det inte är full rulle hela helgen

• cizza

clemenza: JO det är sant Man ska väl upp på dom höga höjderna men jag gick nästan upp 25 kg med felicia och har faktiskt idag kommit ner på under invägningen första gången på mvc så lite stolt är jag allt ändå

Men det är lång väg kvar

Ja jag och killen ska till minizzzen på lördag och träffa deras lille kotte så jag vet inte hur söndag ser ut för er denna vecka?!

• cizza

Kikar in och säger hej , har vart på ljusparty tjejer
    Hoppas allt har vart bra idag med alla ?
    Ha det kanon

• cizza

Miccca:
    Du är välkommen den 16 november ju mer desto bättre...

Svar på tråden Lidköping med D