• MysM

Lidköping med D

Oj hej lidköpingsbor

Gick upp för en stund sen. Vaknade först kl 07 o undrade varför William inte vaknat, va tvungen o gå in o kolla honom men han sov så gott. Vaknade dock efter 15 min, men sen låg han o prata i ca 40 min Nu ligger han här på golvet o grejar.

Jag älskar William Oo 070415 oO
  • MysM

okej, ja William brukar annars vakna runt 4-5 o vilja ha mat. Men ibland sover han hela nätter o de är skönt de

Miccca skrev 2007-10-10 08:43:25 följande:
    Ja här gick vi upp vid 8, dock fick jag mata lillen en snabbis vid 5! Men det gick på en kvart så det var helt okej.. men inte som vissa bortskämda (läs minizzzen) hahaSes sen då allihopa!!
  • MysM

Ja trivdes jättebra där, dom var bra som elia skrivit så fick pappan oxå stanna kvar o sova. Och ryttmärgsbedövningen kan jag med rekomendera. Jag fick göra den två ggr, de va mindre kul, men första gick aldrig göra färdigt:/

angYY skrev 2007-10-11 08:47:29 följande:
    Tänkte kolla mer om hur ni trivdes på Kss för er som valde att föda där och om ni har några bra tips på smärtlindring o så?Var på den informationen igår i föräldragruppen =D
  • MysM

Jag får nog hålla med micca omm att lustgasen är kanon, den låg med från 23 på kvällwn tills william var ute dagen efter 16:13 :)

• MysM

Vi ska o xå bara va hemma o ta de lugtn, ska till bvc på 6 mån kontroll idag, sen kommer Williams farmor o hälsar på  ihelgen (hon bor i örebro). SÅ bara hemma o mysa

• MysM

Här ska vi kolla på¨speedway, William ha fått sin första tand idag Igår kände vi inget, men idag har den tittat fram

• MysM

Här sitter sambon som klistrad framför tv:n kanal 3 såklart, Prison Break

• MysM
    Reklam är väl bra ?
    elia82 skrev 2007-10-22 22:35:32 följande:
    Synd bara att det ska va så satans mycket reklam, får ju springa som en jojo mellan tv:n o datorn
  • MysM

Haha så sant så sant

Clemenza skrev 2007-10-22 23:11:56 följande:
    åh så spännande, älskar prison break Reklam är bra för då kan man gå på toa, surfa eller kolla i köksskåpen om det finns nåt kul
  • MysM

Hello, ja börjar oxå fundera på hur de ska gå med gran hemma hos oss Ja emnar WIlliam är ju ändå ca 8 mån då o kommer väl riva ner hela granen

Jag är inte så där jätte mycket för julen heller, men de är ju lite roligare nu när man har en liten knodd att skämma bort med massa julklappar

Svar på tråden Lidköping med D