Lidköping med D
Aha så fiffigt!
Aha så fiffigt!
Köttfärsröra lät ju gott, väntar på svar ang det clemenza frågade. Ska bli skoj med fikadejt!
Måste testas då jag varit o handlat! Alltid kul med nya recept.
Vilken tur jag har som har en sessa som sover ca 8 timmar per natt utan att vakna! *lycklig* Dock var hon jätteledsen igår o vi bar omkring på henne fram till kl. 02 o det hjälpte inte. Förmodligen hade jag stoppat i mig nån dum mat som gjorde att hon fick ont i magen.
Clemenza: Hon somnar för kvällen vid 23 ungefär o sover till minst 7. I morse vaknade hon först vid 9, rena rama lyxen.
God natt, syns imorgon på fikastunden!
Nähepp det där var ju taskigt. Har faktiskt varit uppe en gång med lillan i natt. Dock har jag inte sovit för det, har haft ont av mitt snitt så det blev till att knapra alvedon. Hittade dem först inte, gissar var jag fann dem? Hela asken var nedbäddad i vovvens korg, han hade t.o.m. smakat på en karta... *suck*
Ang smärtlindring, tyckte jag att lustgasen fungerade bra till att börja med. Men ryggmärgsbedövningen var himmelriket! Den kan jag rekommendera starkt, bara man får den att ta rätt så gör den underverk.
Vet inte mer än ryktesvägen hur det fungerar på KSS, vi födde på NÄL. Å dit kommer jag att åka igen då det blir dags för nästa bebis. Är så fruktansvärt nöjd med allt hos dem. Personal, hjälp och bäst av allt, ett besöksfritt BB så man i lugn och ro kunde vänja sig vid att vara en familj.
Blir hysteriskt 80-års kalas på Abels sida ikväll... känner mig inte direkt laddad. Lyfte vagnen förut idag i o ur bilen vilket antagligen inte var så smart, så nu knaprar jag alvedon igen.
Annars blir det nog till att hitta på något med Tussen o dem imorgon, Clemenza ska ni hänga på? Tror din syrra skulle med oxå. Resten av tiden kommer nog gå åt till att VILA...
Trevlig helg på er!
Jösses vad jag är seg idag... Sitter o matar lillan, surfar o kikar på rådjuren utanför fönstret. Står en mamma o två kid o käkar äpplen, om man öppnar rutan kan jag klappa dem!
Händer något skoj en lördagkväll?
Clemenza: Underlig sport det där... kan inte komma på vad det kan vara.
Herrejösses vad ni hinner skriva under en dag... hinner inte med. Har varit på "släktrunda" idag då det varit så trist väder. Först farmor o farfar, sen mormor o morfar, sen min farmor o så min syster. *trött nu puh*
Micca: Jag ser att du vill ha förslag, o själv är jag tokig i W o skulle haft det i Ludwig om det blivit en grabb, så jag får väl rösta mot alla andra o säga W!
Ang fika så visst vill jag fika igen, o det blir bra hos Elia, fast vart tusan bor du? *grubblar* Vilken tid hade ni tänkt er? Har massa grejer inbokade på tors redan nämligen. För det var väl den dagen ni va inne på???