• ImLost

Lidköping med D

hej! har inte skrivit nåt här förut !

Eva ..bor i götene men har bott i lidk, dessutom kommer min Calle därifrån :)!

vi väntar vårt första barn i mars !

Foglossning ja ..usch har jag haft sen v 17-18 ..är i v 24 nu ..USCH vad jobbigt det är.

mvh eva

Lev HÄR och NU !
  • ImLost
    Miccca skrev 2007-11-07 13:29:54 följande:
    hej å välkommen Eva!Jag känner din sambos syster Lotta å lite calle med kul att ni ska ha barn!
    hej! ojdå, vad roligt :)! 
    Lev HÄR och NU !
  • ImLost
    Camilla86 skrev 2007-11-23 11:32:57 följande:
    hej hej på er... har också börjat med nedräkning    va kul det ska bli i kväll   Ska snart åka till götene...
    till färg och form ?! ;)
    Lev HÄR och NU !
  • ImLost
    Camilla86 skrev 2007-11-23 11:43:42 följande:
    Vart ligger den??? ne jag skulle hälsa på ngr..
    hmm..färg och fantasi heter den nog föresten ....ligger typ vid pressbyrån andra sidan gatan och lite längre fram .9 står massa grejer utanför . helt klart värt ett besök!
    Lev HÄR och NU !
  • ImLost
    Jen070912 skrev 2007-11-23 14:07:48 följande:
    Im lost: Vad är det för en skojig butik i Götene du nämner? Är det en pysselaffär som Bettans Knep o Knåp i Lidköping? Clem: Skönt att allt var bra med Leia, det löser sig säkert med vikten, kan ju bero på massa grejer. Som med Felicia, hon gick ju inte upp för att hon var förkyld. Lena: Tror jag har nån liggande hemma, så jag spar den tills ni kommer! Jättebra ju, så får man ut de blöjor man vill ha. Nu har eländet börjat igen, det snöar massor här. Stora o många flingor... det är ju inte jul än.
    njaaa det är mer som typ skapande händer ...fast mkt mysigare , bättre priser och bättre service ...typ :)
    Lev HÄR och NU !
Svar på tråden Lidköping med D