• QiTaS

Lidköping med D

Miccca skrev 2007-11-09 22:10:16 följande:
    Clem: Haha ja nu e han en stor kille
    Har du inte lite bilder du kan lägga ut på klimpen?
  • QiTaS
    Clemenza skrev 2007-11-14 15:10:28 följande:
    miccca: åh, den är så fin *VILL HA* synd bara att de är så brea om baken
    Vi har exakt den vagnen å den e underbar! Den e inte bredare än nån annan vagn, jag lovar
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-11-14 21:25:57 följande:
    Qitas: ska man ta bort liggdelen innan man fäller ihop vagnen?
    Ja, de e de enda jobbiga med vagnen.

Ja ha, jag trodde att gämförde med typ Brio nova eller nåt liknande. E de till Romeo du vill ha vagn?
    Clemenza skrev 2007-11-14 22:53:40 följande:
    qitas: har allt sett den i ditt galleri lite skillnad är det allt på baken då uj är 68 bred och racen, som vi har nu är 54, men sen kanske uj inte känns så bred för den är så lätt att köra? knepigt ändå hur de kan göra singeln 68 bred och duon 74 bred... 
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-11-15 09:24:56 följande:
    Qitas: ja det blir ju ganska tråkigt att hålla på med et hela tiden, men det får väl gå! Hade ju en UJ syskonvagn men Amelia vägrar ju att åka vagn så nu har vi köpt en singel
    Vi hade de precis likadant, hade våran UJ duo i två månader. Lukas åker aldrig vagnen eller vill aldrig använda stå-brädan. De e nog mer vi som kan tycka de e skönt att han sitter i vagnen iband. För några dagar sen gick Tommi med barnen från Mölndals C och hem (ca 3 km) å de tog en timma för Lukas men han ville gå hela vägen iaf.
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-11-15 09:38:15 följande:
    Ja det e så synd, amelia provsatt bara vagnen sen ställdes den ner i källaren i somras var vi på borås djurpark, då satt hon i vagen i den största uppförsbacken sen gick hon RESTEN, fattar inte hur hon orkade
    Vi köpte till en Carena sulky som vi använder ibland, en sån med liggläge å suflett. Men de e me stor protest han sitter i den. Jag fattar inte heller hur dom orkar, men Lukas har iaf hur mycket energi som helst. Får han inte va ute på dagen e han helt omöjlig att ha å göra med. Vad e de för UJ:s ni har?
    ~Lukas o Moa~
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-11-15 10:12:22 följande:
    Vi har ju en scooter till amelia men den har hon inte använt sen i juni! Kul när man köpte den i mars.Vi har köpt en UJ singel 07 i svart med brun liggdel!
    Ne de e inte kul, man kan aldrig räkna me att de blir som man tänkt sig. Hur har ni de annars? Läste här att ni letar hus.....
  • QiTaS
    elia82 skrev 2007-11-16 09:36:43 följande:
    Qitas:Våran är den som ligger på Härenegatan 10 b.Hur har ni det annars då?
    Den va ju jätte fin! Kommer gå som smör i solen. Vad ska ni ha istället? Vi kollar lite på hus men priserna här e ju helt sjuka, nåt för 1.5 miljon e billigt. Men vi kollar nerät Härryda eller Borås.

Vi har de bra, eller jag har sträckt ryggen så jag e hemma idag för att vila upp mig.
    Hur e de me er?
  • QiTaS
    elia82 skrev 2007-11-16 10:42:38 följande:
    Qitas:Håller med dig, det huset va jättefint o det va ju inte sååå dyrt.  Med oss är det bara bra, fullt upp hela tiden! Jag har börjat jobba lite, ca 30% + att Daniel går en datautbildning på jobbet just nu så det känns som om tiden bara springer iväg. Vi ska hyra 1 markplansfyra på Annagatan med uteplats o 2 vån. Vill helst ha hus men som sagt så är det alldeles för dyrt! Har tänkt att vi väntar o hyrar så länge så får vi se om priserna tillslut går ner....eller upp.Va jobbigt med ryggont, hur lyckades du med detta?
    Ne detta huset va inte så dyrt, men de ligger oxå några mil från Mölndal, typ 4.
    Jag skulle lyfta upp Lukas samtidigt som kan slängde sig...å så fick jag jätte ont
  • QiTaS
    Jen070912 skrev 2007-12-08 09:59:56 följande:
    TACK till alla er som skrivit här och skickat kramar via tel o sms. För tillfället känns allt bara för j-ligt, o jag vet inte för hur länge.
    Vad e de som har hänt?
  • QiTaS

Laban 81 - Vad var de för välling? Ammar du nåt fortfarande? Du kanske kan blanda lite av bröstmjölk i så fall eler ska han va helt utan laktos?

• QiTaS
    elia82 skrev 2007-12-21 22:56:52 följande:
    Miccca:Daniel har jobbat natten innan så jag blir med om jag kan fixa barnvakt åt iaf 1 av hulliganerna. Känns inte så manande precis att shoppa med 2 bråkstakar men 1 kan väl gå (hoppas jag)
    Fy jag har försökt shoppa med båda ett par ggr nu å de e helt omöjligt!!! Även om vi e båda (Tommi å jag)

Nu sitter jag på jobbet =( Jätte trist att jobba helgen innan jul. På söndag ska vi till mamma å på julafton åker vi upp till Lidköping.
  • QiTaS

Vill bara beklaga mig lite......mina barn är magsjuka!

Började med att Lukas spydde i natt typ fem ggr. Moa e jätte lös i magen å har spytt idag som en fontän. Blir nog ingen jul för oss.

• QiTaS
    Clemenza skrev 2007-12-23 14:53:08 följande:
    Får hoppas det kommer mer snö! *tjohooo*Elia: här försöks det städa.. hum gick sådär. alla somnade. men men bara dammsugning och lite småplock kvar. ikväll kommer solveig och christer hit för uppesittarkväll.Qitas. NEJ, fy usch vad tråkigt. stackare, får hoppas att du coh tommi håller er friska iaf.hur ska alla fira julen imorgon då?
    Vi åkte hem till mamma igår och så skulle vi till moster idag, men så ville inte min kusin att vi skulle komma ifall vi fortfarande smittade. (barnen va bra igår kväll) Så de blev en jul hemma med mamma å systrarna istället. Men de e lika kul för de!

Nu har jag sovit min traditionella lur undertiden som de e Kalle =) Lukas väckte mig nyss. Snart kommer väl tomten oxå. Hur har ni andra haft de/har de?
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-12-25 00:11:35 följande:
    cam: ja det vet jag , men hur ska jag göra med namnet! ska jag ha kvar V eller byta till W
    De e väl tjusigt me W =)
Svar på tråden Lidköping med D