Lidköping med D
mini: gör hasselbackspotatis
camilla: mmm, det låter mumsigt
mini: gör hasselbackspotatis
camilla: mmm, det låter mumsigt
hehe, angyy, hur går det med magen? är det tungt? vill du hänga med på fika hos miccca? (bjuder in, trots att det inte är hemma hos mej)
camilla: klart vi vill komma till dej och fika oxå, när till humlan med. är det bara du och daniel som åker till barcelona?
Miccca: kul med dop, Romeo är oxå döpt i nicolaikyrkan, den är fin! vvad ska han heta i efternamn?
cizza: jag blev oxå riktigt besviken, evelina var ju en av mina favoriter. gillar inte alls amanda och kan inte förstå hur hon kan va kvar *suck* och varför åker inga killar?
God morgon tjejer!
Håller på och letar adresser till tackkorten som vi fått tummen ur och fixat nu. Synd bara att på den nedre raden så kom inte all text med. Såg att det var så när jag skapade kortet, men jag trodde det var en bugg från deras hemsida och inte orkar jag skicka tillbaka det heller och krångla. men man ser ju iaf vad det ska stå så man får leva med det...
cizza: ja, till och med per tyckte om henne. *suck*
elia: blir det nåt imorgon, när isf? ska fira mamma imorrn vid fyra så före dess vore bäst..
elia: det blir bra, tar du med båda eller bara en?
elia: jag tar bara med mej romeo leia får stanna hemma med pappa.
micca: skönt att få sålt den, får hoppas jag och elia har samma tur
nu ska det sovas, är helt slut i huvudet efter alla höga röster här hemma.
God morgon!
elia: tror du har rätt i det, var hur lätt som helst att gå ner efter Romeo men efter Leia *dubbelsuck* julmarknadens sista dag är idag.
ska strax ta och baka två tårtor idag. mor fyller år så jag erbjöd mej att baka dem. hade eg velat göra en middag men micke skulle ta med henne ut på restaurang..
elia: blev en jordgubbstårta och en choklad-banan-kiwi-tårta. blir nog himlans smarrigt. nej, det var tur att vi slopade det, hade ändå inte hunnit.
Någon som ska med till Humlans babycafé imorgon?
elia: det är inget svårt. färdiga bottnar, 2 mosade bananer till det undre lagret, chokladmousse på det andra + locket och sidorna och sen delade kiwis som garnering. hur simpelt som helst