Lidköping med D
Elia: Trevligt trevligt, du får skriva här då du blir fikasugen!
Var på bvc förut idag o äntligen hade lilltjejen växt! Hela 2 cm på längden och 395 g i vikten. *tjoho*
Elia: Trevligt trevligt, du får skriva här då du blir fikasugen!
Var på bvc förut idag o äntligen hade lilltjejen växt! Hela 2 cm på längden och 395 g i vikten. *tjoho*
Elia: Ja han sa det, o jag såg dig då du skyndade iväg med Samuel i vagnen från kassan. Kom precis dit o skulle betala.
Clem: Ja du, 4365g o 57,5cm lång.
Oh, 1000 inlägget ser jag, vi skriver på bra i tråden helt enkelt!
Miccca: Skoj med nya vagnen, får jag se den imorgon då?
Clem: Finemang att ni fick sålt er vagn o det går fint att du kommer utan barn på lör. Skoj att Solveig kommer på tacosen, henne har jag inte sett sen din möhippa! *fnissar*
Camilla: Lifta du med Mia om det passade, du e välkommen!
Elia: Synd att du inte kunde va med, jultokiga du! Men du kanske får lite julkänsla då det e min tur med fika nästa gång, har ju massa juldofter överallt.
Clem: Visst träffade jag henne på bröllopet, men då hade hon ju häcken full av andra grejer så man satt ju inte ner o pratade direkt.
Camilla: Trevligt att träffa dig förut, nu har jag fått ett ansikte på dig! Det enda du behöver ha med dig är något att pyssla med. Alla väljer svårighetsgrad och prisklass själva. Jag ska göra lite julgranskarameller o sånt enkelt. Sen bjuder jag på mat, julmust, pepparkakor o glögg!
angYY: Jösses vad spännande, hoppas att det går bra på ul och att bebisen vill komma snart. Vore ju skönt så att du kan återgå till dina normala rutiner med diabetesen. Hur gick ögonbottensfotograferingen förresten?
Miccca: Vi får väl införa lunchdejter oxå då, så får vi ju två träffar iaf?!
Tacokvällen ska bli riktigt skoj! Ser jag fram emot... tacos kan man aldrig äta för ofta.
Camilla: Några tips på vad man kan göra, egna julkort, julgranskarameller, vaxljus, julgodis, pepparkakor. Beror ju på vad det får kosta och vad man har lust med.
Miccca: Trevligt trevligt! Äta måste man ju, så varför inte i trevligt sällskap?!
Clem: Hur lyckas du få rabattkuponger på Pampers? Jag får bara från Libero o dem använder vi inte ens för hon blir ju knallröd om rumpan.