Lidköping med D
Elia: det går säkert bra att cykla med honom, sov så gott å hoppas att samuel gör det också
Ska bli kul att ses imorgon igen allihopa!
Elia: det går säkert bra att cykla med honom, sov så gott å hoppas att samuel gör det också
Ska bli kul att ses imorgon igen allihopa!
Mini: blir kanon.. så ställer jag mig vid roma vid 16 okej jag tar med pengar.. ungefär vad kostar det? Så man vet på ett ungefär
Laban: tack för underbart god fika, ses imorgon! Kom på att vilmer äter ju typ vid 11 så det kanske e bättre att vi ses på bvc när han har ätit, vi ska vara där 11.45.
Blir det bra? Annars kanske jag kan ta med en termos iofs å mata honom där, vi kan ju höras på morgonen!
Clem: jag kommer iaf kan ju för allt i världen inte missa TACOS
hehe
Clem: Vilken tid blir det på fredag?
Hej allihopa
Idag var vi å vägde Vilmer, 60 cm lång å 6,3 kg han kommer bli en klump!! Hehe
Clem: Haha ja nu e han en stor kille
Clem: här e jag!
Vi har haft en jobbig helg med att Amelia fick sin jäkla krupp igen så vi fick åka in å inhalera å få kortison å nån ny hostmedicin, men nu verkar det bli bättre *hoppas hoppas*
Elia å camilla: ja det e inte kul alltså! Hon hostade typ var 10:e sekund tills hon spydde ner hela sängen! Men nu hoppas vi att det e på bättringsvägen, hon får vara hemma från dagis imorgon för säkerhets skull!
Angyy: nää det e ju så synd om de,. för de förstår ju inte varför liksom! Men nu verkar det bli bättre, men hon e ff jättetrött!
Clem: ja det e skönt att det verkar bli bättre.. när skulle vi fika på fredag? fm eller em?
Clem: fm passar mig bäst!
Elia: om det blir på fm så blir det bara Vilmer!
Mini: jobbigt när de inte ökar som de ska, men du får försöka så gott du kan men det e ju inte lätt när de inte vill ha!
Vad sa hon om dropparna då?