• elia82

Lidköping med D

Angyy:
    Nr 206. Vart på Annagatan bodde du?
    Hur går det med magen, har du fått reda på om du kommer bli igångsatt eller ej?
    Ha det så bra!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Clem:
    Klart jag följer med o handlar! ....
    Å självklat så kommer jag...utan minsta lilla barn, längtar redan

• elia82
    En lista på oss som kommer:  
    Clemenza
    Camilla
    Marie
  • elia82

Clem:
    Kom just på att vi ska ha folk hit på  fika på fredag så jag blir ev lite sen men jag tror nog jag ska hinna till kl 18.Skulle jag bli sen så blir det på sin höjd ½ timma.

Jag hänger ev med på torsdagsfikan. ska jobba på torsdag em så jag får se om jag orkar ge mig ut innan

• elia82

Clem:
    Inte behöver ni anpassa er efter mig, säg du kl 18.00 så får ju jag skylla mig själv som dubbelbokat o kanske blir sen .
    Jag kan handla på: måndag kväll eller tisdag kväll eller onsdag förmiddag eller fredag förmiddag.

• elia82

clem.
    Det blir super-nice!!
    Nu ska jag dra iväg till Anna, ska bli riktigt kul att gå ut o svira lite.
    Ha de så bra!!

Jo! nu kom jag på vad jag skulle fråga. Blev det bestämmt fika på torsdag fm eller hur blev det?

• elia82

Såg att ni varanade för att ni ska dricka på fredag. Jag borde ha förvarnat halva Lidköpings befolkning igår "Fyinnnihelvete" va full jag blev, men kul hade jag iaf .
    I dag är det dock mindre kul, är så jävla bakfull att jag helst bara skulle vilja dra täcket över huvudet o sova hela dan...också ska man jobba i natt också. Undrar hur jag ska fixa det. Jag borde vart hemma o bakat muffins istället

• elia82

Hej tjejer!!
    Tänkte bara tala om att jag skippar fikan på torsdag. Känns som om det blir lite stressigt att gå fram, gå hem, laga mat o äta, o sen gå till jobbet.

Svar på tråden Lidköping med D