Inlägg från: Camilla86 |Visa alla inlägg
  • Camilla86

Lidköping med D

go kväll tjejer
    vill bara komma in å berätta att Liam har gott jätte mycket i dagSkrattande

micca stackars er va tråkigt att dom blev sjuka samtidigt vad jobbigt hoppas att mi inte får det också

Liam våran älskling
  • Camilla86

Tycker du också ska med dit så kan Liam å Samuel leka med varandra.

Clemenza skrev 2007-11-29 15:29:49 följande:
    elia: nix det gjorde vi inte. jag kan när som. skulle du med till öppna förskolan imorgon?
    Liam våran älskling
  • Camilla86

angyy- va söt eric är

clem- ses i morgon å tack så mycket för i dag

Liam våran älskling
  • Camilla86

clem- va kul att hon tagit 4 kryp steg då dröjer det inte länge innan hon kryper runt va kul

elia- åhhh strackars samuel som ska få spruta... det e inet kul alls.. snart e det dags för Liam att få den sprutan stackars barn ...

Liam våran älskling
  • Camilla86

jag kan inte kommaLedsen ska till mammagruppen

Clemenza skrev 2007-12-03 12:13:29 följande:
    Fika idag, möts på torget/busstationen  klockan 15:00.
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej alla
    hoppas allt e bra med er
    I går hade vi kalas för Liam han fick jätte många paket så nu har han en massa nya leksaker.
    så i morgon ska vi hitta på ngt me Lia han fyller ju 1 år hihi.... va tiden går fort nu han kan redan gå , känns inte som det var länge sen han föddes
    ha d gott tjejer

Liam våran älskling
  • Camilla86

clem- tack så mycket.. Ska fram på stan å köpa ngt fint åt Liam hiih

Liam våran älskling
  • Camilla86
    Lista på oss som kommer å fikar på fre 7/12!
    Micaela(utan barn)
    Linda ( om Isak är frisk )
    Marie (Samuel)
    Camilla med Liam
    Liam våran älskling
  • Camilla86

läste nyss detta ush   www.lidkopingsnytt.nu/_00article/4116.asp

Jen070912 skrev 2007-12-05 23:17:22 följande:
    Var tusan ska vi få plats undrar jag bara?! Men skoj att så många vill med. Måste berätta, det hände en trafikolycka utanför vårt hus i stort sett tidigare ikväll. Andreas o jag hörde en jättesmäll, precis som om någon flyger med ett stort flygplan över huset på låg höjd. Blommorna i kontoret darrade i sina krukor och det vibrerade i golvet. Först fattade vi inte vad som hände, men så såg vi att bilarna på 44:an körde skitlångsamt. En långtradare och två personbilar var inblandade. Såg massa blåljus överallt då man kikade ut från huset. Var 1 brandbil, 3 ambulanser och 4 polisbilar här. Såg nästan ut som vid en filminspelning... fast det var väl under tråkigare former. Såg hur lastbilen såg ut, helt mosad i bergväggen och liggande i diket. Måste varit den smällen vi hörde, för huset står ju till viss del på berggrund som säkert sitter ihop med berget som långtradaren krockade med. Nu då vi kom hem på kvällen var det fortfarande polisspärr så det är nog första gången jag fått passera en sån och köra på 44:an utan en enda bilist omkring mig. Ska följa nyheterna imorgon och se vad som egentligen hände. Ganska läskigt ändå... hoppas att det inte var någon man kände som var inblandad i olyckan.
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    angYY skrev 2007-12-06 09:34:45 följande:
    Men vafan...där står d ju att ingen var allvarligt skadad o i nlt står d att en omkom...om inte d e allvarligt då vet inte jag vad som e...
    men eftersom olyckan hände i går så kan det inte vart denna olyckan du läste för nya nlt kommer i morgon
    Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D