Lidköping med D
Mini.
Jag hade gärna kommit men jag ska troligen till Veronica (en kompis) på förmiddagen + att Daniel har jobbat natt.
Annars hade det vart jättekul för jultok som mig!
Mini.
Jag hade gärna kommit men jag ska troligen till Veronica (en kompis) på förmiddagen + att Daniel har jobbat natt.
Annars hade det vart jättekul för jultok som mig!
Clem.
Å va bra!! Får man fråga vad ni fick för den?
Isak:
Ja, jag blev mkt större andra grav. När jag födde Samuel i v 35 hade jag gått upp 21 kg och när jag födde Alicia i v 39 hade jag gått upp 18 kg.
Kommer du till mia på fredag?
clem:
Försök att tänka positivt! Har en liten fjant som jag klarat att dra ut 9 tänder så kommer du klara att dra ut 1 galant!
Clem:
Ja du, när ska vi hinna med det tro. För tillfället känns det som om jag har fullt upp för jämnan. Som om det inte vore nog med att vi ska få sålt våran lägenhet o flytta så ska jag ( o mamma + morbror) även:rensa, ta till auktion, slänga , städa ur o sälja min gamlafarmors lägenhet. Ska även hinna med 7 kalas i december, 3 av dem hemma hos oss. Blir trött bara att skriva om det.. .
När ska vi handla på fredag?
Go kväll töser!!
Känns lite trist att inte kunna hänga med i morgon
Men jag tänkte höra om det är någon som är sugen på att komma förbi på en förmiddagsfika på söndag? Daniel jobbar hela helgen så jag blir lite ensammen
Miccca:
Det förstår jag mkt väl . Mår du som jag gjorde dagen efter så vill man helst stanna inne hela dagen.
Clem, Ja det är Daniel som fyller år. Han fyller 30.
Det blir jättebra att åka efter bvc, ring när du e klar där då.
Angyy:
ÅÅ vad spännande! Hoppas att allt går bra i dag.
Clem.
Nä det skiter jag i!! Daniel är hemma så då får han ha dom.
Ha det så mysigt på fikan!!
Nu har jag hittat hit igen!!
Ville också passa på att tacka för igår, har kännt mig lite bakis i dag trots att jag inte drack något...knepigt! Kanske beror det på sömnbristen.
Tänkte höra lite om fikan nästa vecka. Mig passar det bäst på torsdag, fm eller em spelar ingen roll. Hur har ni andra det, passar det er då? Å vems tur är det?
Ho ho!!!!
Var håller ni hus allihopa? Är det bara jag som sitter ensam hemma o tråkar en lördagskväll?...Det verkar inte bättre...