Lidköping med D
Qitas: ja det blir ju ganska tråkigt att hålla på med et hela tiden, men det får väl gå! Hade ju en UJ syskonvagn men Amelia vägrar ju att åka vagn så nu har vi köpt en singel
Qitas: ja det blir ju ganska tråkigt att hålla på med et hela tiden, men det får väl gå! Hade ju en UJ syskonvagn men Amelia vägrar ju att åka vagn så nu har vi köpt en singel
Ja det e så synd, amelia provsatt bara vagnen sen ställdes den ner i källaren
i somras var vi på borås djurpark, då satt hon i vagen i den största uppförsbacken sen gick hon RESTEN, fattar inte hur hon orkade
Vi har ju en scooter till amelia men den har hon inte använt sen i juni! Kul när man köpte den i mars.
Vi har köpt en UJ singel 07 i svart med brun liggdel!
Qitas: jo det e väl bra, barnen e lite småförkylda här men annars e det bra! Jo vi letar hus men det känns som om det aldrig kommer nåt bra.
Clem: vi e inte allergiska mot nåt men rejält sötsugen bara
Clem: stackars liten, hoppas hon sover gott inatt å blir piggare snart!
Ska vi boka in en ny tid för fika kanske?
Mini: jag kommer iaf!
Elia: vad bra bilderna blev, den går ni nog med vinst på!
Clem: e leia bättre idag?
Camilla: vi har en britax freeway å en britax secura! Båda e kanon
Clem : secura kostade 3295 å freeway 2795 när vi köpte de, me nu e de ju billigare!
Man sätter ju fast bältena i golvet eller i stolen å sen kan man bara klicka av de å lyfta ur bilen, supersmidigt! Securan e lite bättre än freeway för den har viloläge det har inte freewayen. men det e ju en smaksak, men kan ju vara skönt att ah om man ska åka lite längre då kan man fälla den i viloläge så blir det lite skönare när de ska sova!
Mini: Tack för den trevliga stunden på stan förut, det får vi göra om!
Clem: jag kan ons el fre förmiddag!
vad har du satt ut för saker på blocket? Nåt som jag kan ha användning för?