Lidköping med D
lena: om man jämför med Leia kommer han nog va liten några månader till kul att ni kommer till stan i helgen!
lena: om man jämför med Leia kommer han nog va liten några månader till kul att ni kommer till stan i helgen!
isaksson: ja det ska jag göra sen när de kommer hem.
tack laban för fikat. kul att träffas idag!
ska vi va hos mej nästa vecka funkar bara torsdageftermiddag eller fredag för Per jobbar natt och vill sova i lugn och ro på dagarna
isaksson: japps. fast resan var bokad rätt lång i förväg sen var det nog bara ett plus att de gifte sig
Tacokväll hemma hos mej fredagen den 23 november. Vilka vill komma?
Vi gör så att jag och Elia handlar maten, sen delar vi upp summan mellan de som kommer.
isak: är det både tjej och killnamn du vill ha? har ni något förslag?
lena: kasst att babygymmet ramlat ihop så mycket, vad sa de när du ringde?
elia: ja, det tycker jag låter som en bra förslag. jag har fixat barnvakt till Romeo, så han ska sova hos farmor och farfar. får se om jag lyckas fixa iväg Leia oxå, fast bara över kvällen, Per slutar sen vid elva och då borde han kunna plocka upp henne någonstans kanske ska checka med min syster om hon kan ta Leia några timmar (nu tänker jag högt (läs skrivandes) här)
elia: skrev om det längre upp (är för trött för att skriva igen)
camilla: vad kul! hittade du något skoj i ullared?
isak: det är svårt med namn, Ville och Dante är stora favoriter hos mej. Tjejnamn är oxå klurigt. har du kollat runt lite på olika namnsidor?
nu ska här sovas *gäsp* Barnen sover och Per jobbar.
God morgon alllihopa!
laban: haha, dampbarn du får väl fjäska lite för svärmor? Annars får du ju självklart ta med dej honom.
Inatt vaknade Leia bara två gånger och ville ha mat, det bättrar sig igen. Funderar på att slopa att ta Romeo till dagis idag. Ingen lust att gå med honom till dagis, måste ju ta med mej Leia oxå för Per sover då han jobbat natt. vilket betyder att vi sen måste gå hem för att byta vagn, för att sen gå fram till stan, sen hem, byta vagn och sen hämta Romeo. vem orkar det i det här vädret?
så jag tar med båda barnen till stan och åker då bussen till stan. man känner sig riktigt handikappad nu när bilen är på service. *suck* varför fick inte vi någon snö?
elia: nja vänta till per vaknat hinns inte, han ville sova till fem i eftermiddag.. får helt enkelt åka själv med båda barnen i bussen... ska vi bestämma fredag då?
lena: vad bra att de va trevliga i telefonen iaf
elia: han jobbar 23-7 och lägger sig vig halv nio ungefär. ja, han sover mer på dagen när han jobbar natt än vad jag gör på natten men hellre att han sover längre än att umgås med honom när han är trött och grinig, då är han värre än Romeo
fast de dagar han inte jobbar dagen efter så sover han till två ungefär.
mini: då säger vi så att alla tar med det de själva vill dricka både till maten och resten av kvällen. vad sägs om klockan 18?
miccca: spelar ingen roll, när passar bäst?
någon som vet vart man kan köpa en slipsnål?