Lidköping med D

Clem:
Lägenheten är såld nu. Vi fick 390000 kr för den så jag är helnöjd!
Hur har du haft det i helgen då?
Mini:
Skulle vi fika hos dej i veckan?
clem:
Nån Tore, har inte träffat honom än men tippar på en äldre man.
Vad händer i kväll då?
Själv så blir jag ensam då Daniel ska jobba. Tror jag ska krypa upp i soffan o surpla lite glögg o titta på 2½ män.
Mini:
Jag har tyvärr rätt fullt denna veckan såg jag i almanackan så för mig passar det bättre nästa vecka om det är okej med dig o de andra. i morgon ska vi skriva kontrakt + att jag ska klippa mig. Onsdag o torsdag jobbar jag eftermiddag/kväll. Fredag e jag hel-ledig. Men om nån/några har luat med tex en förmiddagsfika på stan så hänger jag gärna på.
isak:
Vi får flytta in den 1 feb men har kvar våran till mitten av feb eller till 1 mars så det blir väl nån gång i början på feb.
Hur har ni det då? Vilken v är du i nu?
Isak:
Det är bara bra med oss! För mkt att stå i bara, förra veckan fyllde Samuel 1 år, denna veckan fyller Daniel 30 och nästa vecka fyller Alicia 3 år. Sen fyller även min pappa, Daniels syster, mickis och mormors Bertil år i december. Så just nu känns det som har vi inte kalas själva så ska vi gå på ett, sen så ska man ju hinna jobba också! .
Jobbigt med förkylning som inte ger med sig. Jag hade jätte långdragna förkylningar i slutet av båda mina graviditeter. Sägs ju att de ofta blir värre när man är gravid, som om man inte hade nog ändå
Clem:
Fredag fm passar mig också.
Nån mer som kan då?
Mini:
Av de dagarna passar onsdag em mig bäst. Hur har ni andra det?
Clem:
Jag menade iaf denna fredagen
Den 14/12 har jag fullt upp, Alicia fyller 3 år då .
Mini:
Det låter jättebra!! Hoppas du kan komma in till stan på fredag.
Clem o Miccca:
Ska vi bestämma en tid på stan på fredag fm så får de som vill o kan dyka upp då? Som det ser ut nu så blir det väl bara vi 3 o ev Mini, men vi kan väl ha kul ändå