Lidköping med D
Camilla, var ni på badhuset igår??
Camilla, var ni på badhuset igår??
Go morron. Ja gick upp kvart över 9 med lillen här, sätter på datorn o ser att den kl bara är kvart över 8 så då tänkte ja va fasen är de här nu då Men så tänkte ja man kanske ska ställa om klockan, ja o så sant att man skulle de, haha de hade ja ingen aning om, ja som brukar ha sån koll
William hjar fått sin andra tand här nu inom loppet av 2 veckor
Vad händer idag då? Vi ska åka o handla mat m,m här idag iaf
När är de ? Jag har varit på mammagruppen där en gång kl 13, men baby cafet är kl 9 va ?
Ser att ni har många kort att framkalla, vi har ca 700 bilder att framkalla, de blir aldrig av.
Camilla: Kan man framkalla på nätet , vart då?
Okej ah ja var inne o kikade lite nu, behöver verkligen framkalla
Nej då, men de blir aldrig av, antingen så är vi i örebro eller så är de ngt annat, men nu är William förkyld igen. Jag såg att du undrade om de fanns tomtedräkt i Ullared o de finns de, kosta 30 spänn tror ja, men när vi var där var den minsta storleken 86-92 tror ja de va, men den såg ganska liten ut. Det är en heldräkt o sen en tomteluva till, ja provade den på William han blev så söt så
Camilla: Ja vi har en sån, om du vill så kan jag ta med den till mammagruppen på måndag ?
Ja då, hehe ja du jag ska dit på måndag, hah vet att jag sagt det många ggr, heeh. Men annars kan jag ta kort på den imorn o lägga in här så får du se om du vill???
Camilla här kommer en bild på dräkten, sen var de med en vanlig tomteluva oxå men hitta den ej nu. Vet ej om jag kan på torsdag, men kan kolla upp de tills imorn
Hållerpå o laddar upp bilder nu till framkallning föresten De blev 110 bilder nu, man måste ju börja ngnstans
Va så lite så, storlek 80-86 var de på min, fanns ju inte mindre när vi var där, så får hoppas William hinner växa lite så han kan ha den till jul De fanns massssor med roliga julgrejer där oxå, jag ville dock ej köpa de o släpa på först upp till örebro o sen ner hit igen..
Ja du får göra de, nej alltså ja tyckte inte att det fanns de, Jag köpte bara nåra pjamasar till William o sen lite andra kläder, men ja tyckte inte att de fanns så mycket fint, men de kan ju va olika ibland kasnke de finns massor o ibland mindre.
Ja de fanns ganska mycket, jag handlade bra tröjor o inga byxor, o johan tvärtom bara byxor o inga tröjor Köpte vinterjackor oxå, men du hittar nog massor :-d
Ja de fanns ju massor med snygga vinterjackor Nu blir de sängen, natti natti
Jag såg detta när jag var på Willys i söndags, men nu är godiset slut Finns ju ett godismonster här de är inte jag, lovar *skrattar*. Jag har aldrig kollat på det programmet, de enda ja kollar på på tvn är typ prison break o efterlyst
Uhh Ullared denna veckan, de har varit massa folk där denna veckan pga att de är höstlov i hela sverige, hoppas ni slipper stå i den långa kön. Du kommer hitta massor av roligt, vi va där för en vecka sen