• cizza

Lidköping med D

Miccca: japp det ska jag göra
    Man blev väldigt inspirerad av ljus när man vart på det *haha*

Neh ska i säng nu ska upp 5 i morgon bitti till jobbet och sen föräldra möte på dagis (ska banne mig klaga över att dom får så mycket glass där)

• cizza

Hej tjejer kikar in före jag ska iväg igen.
    Ska på föräldramöte på dagis idag *spännande*

Jag ska ha ljusparty den 16 november klockan 18:30 är det tänkt så ni som vill får komma.

• cizza

Tillbaka från föräldramötet. Ska oxå eventuellt byta datum för ljus partyt men mer info kommer senare

• cizza

Miccca: JApp det gick bra Kolla på film som dom spelat in hur en dag på dagis ser ut:_) Jätteskoj att se verkligen,och så fort man såg min lilla tjej på film fick man nästa glädjetårar

• cizza

Angy: Japp hon går på görskolan här och jag tycker det är bra det och bra personal. Är väldigt nöjd med val av förskola så det är bara positiva reaktioner.

I går var jag på föräldra möte där och fick se på en film i en halvtimme när dom va på dagis hur en dag såg ut med alla barn, Väldigt roligt att se.

• cizza

Miccca: Japp i helgen ska vi hälsa på mini och felicia Och även ta en sväng till vårat hus och börja måla lite på väggarna. Flyttar in 1 januari men vill ha klart det innan de.

• cizza

Minizzen: Det ligger precis jämnte russelbackas stora gård, så det blir inte så långt bort ifrån där vi bor nu men betydligt mycket större

• cizza

Mini: Ja det får vi ta och göra om, ska försöka hinna komma på fika på onsdag ska kolla här hemma hur allt ser ut men då blir det barnfritt från min sida

Hej allihopa förresten hoppas alla haft en bra helg och hej till camilla 86

• cizza

Såg att det pratas om julpyssel så roligt älskar hålla på med sånt....
    Håller på med scrapping men har tappat lite insperation nu men den ska vi snart få upp igen.
    Är det någon mer som håller på med scrapping?

Hej allihopa förresten

• cizza

mini: Jag hinner nog inte idag till fikan Får ta det en annan gång.
    Hoppas allt är bra annars.?

Svar på tråden Lidköping med D