Inlägg från: Camilla86 |Visa alla inlägg
  • Camilla86

Lidköping med D

hej hej jag följer gärna med om det blir julpyssel hos ngn om jag får Generad

åå jag älskar sånt :) 
    men nu ska jag dra mig har nog blivit beroende av denna tråd så fort jag får en ledig stund över sätter jag mig å kollar om ngn skrivit hihi
     ses senare ha d gott

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej ne jag gick aldrig dit men skulle vilja det men, vi kunde inte i går . men jag var på babycafét i går och det var trevligt :) 

MysM skrev 2007-10-23 19:39:23 följande:
    Camilla, var ni på badhuset igår??
    jag funderar osså på hur det ska bli med gran liam kommer ju kunna gå.. hihi

men jag funderar på att ha en äkta har inte hittat ngn fin plast men har ni ngr tips på vart man kan köpa fina plastgranar som ser äkta ut så kan ni väl säga det te mig :)

nu ska jag å sambon se på film ha det gott
    Liam våran älskling
  • Camilla86

god morgon alla :)

Vakna i dag av att danne å liam kom å väckte mig å sa grattis hihi
    I dag händer inte så mycket fast jag fyller år ska ut å äta i kväll.. själva firade kommer på fredag....

händer sj i dag tjejer??

Liam våran älskling
  • Camilla86

TACK så mycket :)
    ok synd att du inte fick barnvakt inte så kul att städa men tyvärr e det ngt man måste göra...

elia82 skrev 2007-10-24 10:04:53 följande:
    Camilla86:ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!Hoppas du får en bra dag!Här händer det inte så mkt i dag. Skulle fikat med Mia o Jennie men kunde inte fixa barnvakt (Daniel jobbar) så då blir det svårt att ta sig dit. Får väl ta o städa eller nåt istället
    Liam våran älskling
  • Camilla86

Glöm inte kamera.. så du inte missar ta kort på bebisen :) 

angYY skrev 2007-10-24 12:38:11 följande:
    Tjosan flikkor!Har en liten undran bara...Har börjat packa BB-väskan...ifall Pyret får för sig att titta ut tidigare =D Ska man ha med sig blöjor till BB eller finns d där? Tänkte till hemresa o så borde d väl vara bra att ha med eller? *new at this* ;)Nån som har nåt tips på nåt man itne får missa att ta med...Har ju fått en lista på föräldragruppen men d kan väl vara bra att kolla med andra mammor =)
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej har nu ätit mat ute va gott det va  :)  
    såg ngt om fika ni har får man hänga med på sånt fast nu känner jag mig du som bjuder in mig sj Fundersam      

eller det kanske e för bara er i såfall kan ni säga det för det gör inget ..

händer annars i veckan

Liam våran älskling
  • Camilla86
    Jen070912 skrev 2007-10-24 22:27:44 följande:
    Camilla: Fikan är till för alla som har lust o tid. Så du är hjärtligt välkommen. Nästa vecka blir det hemma hos Micca, så kolla med henne ang info om var hon bor o så, för jag hittar inte dit!
    OK va kul så slipper jag skämmas för att fråga :) 
    va hter din bebis??
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej min e född 4 december å heter liam. min kompis ska få en flicka i januar å hon ska heta felicia det e så fint

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej va kul men vart bor du?? skulle vara kul om man hittade hem till dig micca..
    Jag skulle kunna följa med på ljusparty  om jag kunde få åka med ngn eftersom jag sj inte har körkort eller är det i stan??
    i natt va Liam vaken 1 timme i våran säng å inte ville somna .... 
    Men fick sova  morse då danne tog Liam :)

Händer ngt kul i dag??

Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D