Lidköping med D
clemenza. Cornelia har det oxå, men hon tycker det är skit kul o blanda ihop färgerna.. *grr*
clemenza. Cornelia har det oxå, men hon tycker det är skit kul o blanda ihop färgerna.. *grr*
clemenza - Phoenix kanske smittar av sig.. hehe.. så jag vet vem jag ska ringa på nätterna då när jag sitter o ammar. Cornelia Har börjat få tänder. Trodde hon hade fått alla men tydligen håller hon på o får de allra största tänderna längst bak. Tycker de hon har är stora men de här är ännu större. Det är därför hon betett sig så konstigt hela veckan och tuggat sönder 3 nappar. Kanske va därför hon fick sån kraftig diare med.
camillia - jag va på ullared igår. Det va lagom med folk.
Clemenza. Kommer aldrig ihåg att ni hade blåa skåpsluckor. Det blev skit snyggt ju..
Näh nu är det dags för dagis. Cornelia ska bara se klart på fiffi, hennes favorit.. nån annan som har sett fiffi? Den är faktiskt rätt bra.
clemenza - ja jo jag mena det. Men snyggt blev det i alla fall! Skoj att din mamma har gift sig.
Cornelia började sjunga på kents nya låt i bilen igår. Man hör bara i baksätet -*först kom ingenting och sen kom ingenting* Sen börja hon sjunga på nån annan låt med. Hon kanske blir sångerska när hon blir stor.
elia- det är på dvd, finns på ullared. hon får se ett avsnitt varje morgon så hon kommer ur sängen i tid.
clemenza- jo fiffi forgetmigej precis. kul när de sjunger tycker jag. nu ska jag bada liten, eller stor eller vad ska jag säga
Minizzen - Jo det va skojsigt. Vårat babygym som jag så fint montera upp åt Phoenix ramla över honom inte en gång utan 3 gånger! så de fick inget glatt samtal av mig idag ullared!! Anars så håller jag på o storstädar. Hade ett kryp här inne förrut och då får jag panik, men det kommer säkert från nått utifrån nu när det är höst och allt!
Clemenza - de va jätte snälla och sa att jag skulle skicka tillbaks det och skriva vad jag ville ha för ersättning för det. Men jag använde leksakerna ändå idag och satt de i ett snöre i barnvagnen.. skit bra.
Clemenza. Vi har om du vill låna..
clemenza - det va skoj o ses igår. Händer annars då?
mini - jobbigt. men hon hade ju ökat i alla fall.... bättre än inget När jag ammade Cornelia innan hon fick tillägg så öka hon inte nånting nästan. Är ju så olika ju.
elia - va är det för lägenhet ni säljer?
clemenza - Vi sortera kläderna. De va ju jättefina!