• Miccca

Lidköping med D

Jag ser det snöar jag ser det snöar....... usch å detta ska jag gå i sen hmm!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

God morgon allihopa! tack föe en trevlig kväll igår

• Miccca

Hej!
    Vart blev fikan nästa vecka? å när?
    Jag kan förmodligen inte följa med om inte Andreas e hemma å kan ta Vilmer, för han har förmodligen RS-viruset å då får han inte träffa andra barn för det smittar MASSOR!...
    Vi satt halva dagen på KSS igår, var där vid 12 å åkte hem nästan 18, fy fasiken för vården alltså.

E det nån som vet hur det har gått för Angyy förresten??

• Miccca

clem å elia: jo det e väl sådär, han har ju massa slem i bröstet å fullt med snor i näsan så natten har varit lite jobbig, han vaknade vid 4 å var så tät så då fick det bli sugen å sen fick han somna om på min mage.. hoppas vi får svaret snart så vi vet om det e RS, annars får han ju inte träffa andra barn

• Miccca

clem: nej hon e inte förkyld nu men det var ju hon som började sen smittade hon honom, typiskt!!

Lena: hoppas ni blir friska snart då, inte kul när hela familjen e sjuk!

Mini:nej jag hoppas verkligen inte att det e RS.-viruset!

Fikan får jag nog hoppa om jag inte får svar att det inte e RS-viruset!

• Miccca

Hej alla! Nu har vi varit inne igen å han har fått inhalera 4 ggr, han har fått RS-viruset, så jag får hoppa fikan på torsdag men det blir ju fler ggr!

• Miccca

camilla:ja jag hoppas att han blir bättre snart,. det e ju så jobbigt för honom, speciellt på nätterna!

• Miccca

Han e 2½ månad, jag vet inte hur länge det kan sitta i, men det kan smitta upp til 21 dagar från det att han fick det..

• Miccca

elia: nja har man tur så får vi i honom ca 600ml per dygn, lite skillnad för förut åt han ju 1000ml, så nu har han rasat i vikt ner till 6440 i lördags,, så nu e han inte min lilla knubbis längre hoppas han bättrar på sig snart!

• Miccca

GRATTIS Samuel på din 1-årsdag!

Som om vi inte hade fått nog av allt så har nu Amelia fått kräksjukan har torkat spy sen 2.30 inatt, inte lätt att ta hand om en liten då..

Svar på tråden Lidköping med D