Lidköping med D
Jag ser det snöar jag ser det snöar....... usch å detta ska jag gå i sen hmm!
Jag ser det snöar jag ser det snöar....... usch å detta ska jag gå i sen hmm!
God morgon allihopa! tack föe en trevlig kväll igår
Hej!
Vart blev fikan nästa vecka? å när?
Jag kan förmodligen inte följa med om inte Andreas e hemma å kan ta Vilmer, för han har förmodligen RS-viruset å då får han inte träffa andra barn för det smittar MASSOR!...
Vi satt halva dagen på KSS igår, var där vid 12 å åkte hem nästan 18, fy fasiken för vården alltså.
E det nån som vet hur det har gått för Angyy förresten??
clem å elia: jo det e väl sådär, han har ju massa slem i bröstet å fullt med snor i näsan så natten har varit lite jobbig, han vaknade vid 4 å var så tät så då fick det bli sugen å sen fick han somna om på min mage.. hoppas vi får svaret snart så vi vet om det e RS, annars får han ju inte träffa andra barn
clem: nej hon e inte förkyld nu men det var ju hon som började sen smittade hon honom, typiskt!!
Lena: hoppas ni blir friska snart då, inte kul när hela familjen e sjuk!
Mini:nej jag hoppas verkligen inte att det e RS.-viruset!
Fikan får jag nog hoppa om jag inte får svar att det inte e RS-viruset!
Hej alla! Nu har vi varit inne igen å han har fått inhalera 4 ggr, han har fått RS-viruset, så jag får hoppa fikan på torsdag men det blir ju fler ggr!
camilla:ja jag hoppas att han blir bättre snart,. det e ju så jobbigt för honom, speciellt på nätterna!
Han e 2½ månad, jag vet inte hur länge det kan sitta i, men det kan smitta upp til 21 dagar från det att han fick det..
elia: nja har man tur så får vi i honom ca 600ml per dygn, lite skillnad för förut åt han ju 1000ml, så nu har han rasat i vikt ner till 6440 i lördags,, så nu e han inte min lilla knubbis längre hoppas han bättrar på sig snart!
GRATTIS Samuel på din 1-årsdag!
Som om vi inte hade fått nog av allt så har nu Amelia fått kräksjukan har torkat spy sen 2.30 inatt, inte lätt att ta hand om en liten då..