Lidköping med D
mini: vad jobbigt att hon inte hade gått upp så mycket.
elia: vad tyckte hon om sitt blivande hem då?
mini: vad jobbigt att hon inte hade gått upp så mycket.
elia: vad tyckte hon om sitt blivande hem då?
elia: har ju redan svarat i din gästbok
angyy: oj en liten knubbis då vilken vecka är du i nu?
elia: fint det ses imorrn, vad tycker du om kvällens prison break då?
mini: vad tyckte du om galan?
mini: vart är abel då? själv sitter man här och slappar, barnen sover och per jobbar såå lugnt och skönt så man knappt vill förstöra denna stund med att själv gå och lägga sig...
lena: mmm, fast nu får jag ta och ge upp, sitter bara här och gäspar. det var iaf skönt så länge det varade
camilla: det går fin-fint! är det några man vet vilka det är? hur gamla är barnen? *nyfiken*
camilla: hum, ingen aning, är det Paula/Anneles barn? *nollkoll* jag tycker han gifter sig titt och tätt den där gubben.. gött att han sov hela natten, det gjorde inte Leia *suck* ska testa att ge henne nåt mastigare på kvällen än min bröstmjölk för att se om det blir bättre.
elia: tack för fikan.
micca: får hoppas att det inte är rs, är ju farligt för små barn
mini: har för mej att theo haft rs, kolla med therese
Vilka är det som kommer hit på fredag? så jag vet hur mycket fika jag ska ordna fram.
elia: kanon! har aldrig sett christine, vad handlar det om?
själv har man umgåtts med lillebror och letat spöken i garderoben med honom. jag var skittuff med hockeyklubban ska oxå glo på fruarna sen
elia: jo såhär ligger det till, igårkväll när min bror skulle gå och lägga sig så låste han alla dörrar och drog i dem så de verkligen var låsta. (marcus bor själv nu när mamma är bortrest) sen på morgonen så var en ytterdörr upplåst. När jag var kattvakt där i helgen så stod det en kastrull med vatten på spisen som min bror sen frågade om jag ställt dit. och nej, varken jag linda eller matilda (min nya styvsyrra) hade ställt dit den. Det är bara vi som har nyckel. och idag gick min bror hemifrån en liten stund och struntade i att låsa ytterdörren och sen när han kom tillbaka var huset låst. så han ringde efter mej så jag fick komma och öppna. varken jag, linda eller matilda har varit i huset och låst. kan tillägga att min brors nyckelknippa låg i marcus rum.. så självklart skrämde jag och brorsan upp och själva och kikade i varje liten vrå, sparkade upp garderober och var beväpnade med hockeyklubbor, men det fanns ingen i huset.
sen skrämde vi upp och själva ännu mer när marcus berättade om en tjej i skövde som hade flyttat till ett nytt ställe, efter ett tag så märkte hon att det förvann mat och efter ett par veckor så granskade hon sin lägenhet och under hennes säng låg en gammal tant gömd...
kikade en liten stund på christine men sen zappade jag bort det, inte för att det var tråkigt utan för att jag ville se nåt annat...
miccca & camilla: ok då vet jag att ni + de andra två kommer.