Lidköping med D
miccca: åh, den är så fin *VILL HA* synd bara att de är så brea om baken
miccca: åh, den är så fin *VILL HA* synd bara att de är så brea om baken
miccca: mmm, håller helt med
isak: kl 10:30
isaksson: japps det är hos mej.
elia: kommer precis hem efter ett helvete på stan eftersom jag bara skulle köpa vantar till Romeo då dagis har slarvat bort 3par.. gah, orkade inte knöschla med syskonvagnen så jag tog bara leia i racen och Romeo fick gå.... han sprang omkring överallt högt och lågt. *pust* så nu väckte jag per så fick han ta hand om barnen... meningen var ju att jag skulle handla mat oxå, men det gör jag sen, utan barn
miccca: brukar hänga endel kläder på Romeos krokar oxå en gång när jag skulle hämta honom hade han varken jacka eller överdragsbyxor så jag fick leta och hittade dem på en annans plats. jobbigare med vantar på alla ser typ likadana ut..
camilla: skönt med en slappardag, skulle jag med önska mej en.
skickade ut per till affären nyss och med sig fick han båda barnen syskonvagnen, snart kanske han upptäcker att den inte är den bästa
miccca: ja, vem vet, haha
qitas: har allt sett den i ditt galleri lite skillnad är det allt på baken då uj är 68 bred och racen, som vi har nu är 54, men sen kanske uj inte känns så bred för den är så lätt att köra?
knepigt ändå hur de kan göra singeln 68 bred och duon 74 bred...
har kollat på lite heroes nu på kvällen, följer den amerikanska så bra!
nu ska jag göra barnen sällskap och oxå sova lite, per jobbar *suck*
qitas: nej, Leia-peja Ja, hade det vart den stora vagnen hade det ju vart uj som var mycket smalare
Romeo har en bra vagn, Leia har ifs oxå en bra vagn. men det är alltid kul att ha nya vagnar
Romeo tycker om att åka vagn, åker han inte vagn så sticker han sin väg, inte går han vid sidan om och håller fint i Leias vagn inte.
elia: har du fått igång den nya kaffebryggaren? Jag, en ängel *ler för mej själv* Leia ville inte ha mat nu när vi kom hem, nu sitter hon på ett täcke nedanför och leker med en plasttelefon.
Ang: fikan imorn är det någon som är allergisk emot nåt?
micca & camilla: ok, då vet jag
händer idag då?
isak: kul att du oxå kommer