• Miccca

Lidköping med D

Mini: hur går det med er?? ursäkta om jag frågar men man blir ju så orolig när man läste

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Näää fy, ja jag kan inte göra mer än att att skicka en kram till dig! jag finner inga ord, kan inte föreställa mig ens hur det känns att förlora alla sina ägodelar på det viset! Förstår att du inte dyker upp imorgon! Om du vill ha hjälp med nåt så bara hojta till..
    Vet ni vad som startade det hela?

• Miccca
    Grattis på namnsdagen Angela!
  • Miccca

elia: amelia spydde första gången natten mellan tis-ons sen fick andreas det på måndagen efter! Å han hade inte känt nåt innan, å amelia hade inte spytt nåt sen fredag kväll!

Tack alla för fikan idag, det var dyrt men det kostar ju att ligga på topp haha

• Miccca

elia: nej det tror jag inte för vi var inne hela den veckan å ingen var här! Men nu e det över som tur e

• Miccca

clem: usch vad jobbigt, hon kanske e på väg att bli sjuk!

• Miccca

Elia: jag kan gärna ha fika här på onsdag fm om ni vill!!

• Miccca

Fika hos Micaela Ons 12/12 kl 10.30:
    Micaela (naturligtvis )

• Miccca

clem: ja kanske nu men läkaren sa att det oftast bara smittar upp till 7 dagar men kan smitta upp till 18-20 dagar å det e 22 dagar på onsdag så det borde det vara lungt antar jag!

• Miccca

Hallå¨allihopa! Måste ändra tiden då vi ska till bvc efter att jag har lämnat amelia på dagis!

Fika hos Micaela on 12/12 kl 11.00:
    Micaela
    Elia (Samuel)
    Mia (Leia)

Svar på tråden Lidköping med D