• elia82

Lidköping med D

Go kväll.....
    Nu är det färdig kkalasat o jag e helt slut!
    Jimmy sprutade ner typ hela vardagsrummet inklsive tapeten med julmust, som tur gick allt bort efter ett jävla massa skurande. Emilia hällde välling på golvet ett flertal ggr o Alicia kissade ner sig....
    Skönt att nästa kalas inte blir förrän i maj....

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Miccca:
    Samuel hade skakat den o tappade den på golvet. Då tog Jimmy upp den, sprutade ner sitt eget ansikte, fick spelet o riktade den mot bokhyllan o höll den så tills jag kom inspringande o ropade:Va fan göööör du!!!! Så inte nog med att jag fick torka väggar o möbler, jag blev även tvungen att dra ut bokhyllan o torka bakom pga att det runnit ner julmust bakom.......
    Nu har jag precis städat hela lägenheten så nu e de dax för mig o krypa till sängs...
    Ha de gott!!

Clem:
    Vi köpte chokladmoussetårta och hallon/vitchokladmoussetårta.Jag ääälskar hallontårtan!!!

• elia82

Mini:
    Jimmy är min mammas man. Säger som så: lika barn leka bäst....
    Läste att du hade en kämpig kväll igår. Hur gick det, lugnade Felicia sig tillslut o fick du i dig nåt att äta?
    Ska du in till stan nåt på fm i dag? Isf får du gärna komma förbi på en bit tårta.

• elia82

HALLÅÅÅÅÅ!!!!
    Vart håller ni hus????
    Jag har tråkigt o mår illa efter allt jävlans fika som jag har tryckt i mig....

• elia82

Nu e jag tillbax!! Har tittat på "Svensson Svennson".
    Ja, det va allt gott med tårta men det blev lite väl mycket. Å i morgon ska jag på 25-årskalas så då blir det väl ännu mera tårta. Vågar inte ställa mig på vågen efter  denna moffar-helgen.....
    Vaed har ni haft för er i dag då?
    Blir det nån fika på torsdag, för vi sa torsdag va?

• elia82

Vem vet, vi kanske inte känner igen varandra nästa gång vi ses om vi ska fortsätta moffa såhär .
    Ska på sammanlagt 3 kalas innan jul. I morgon på 25-årskalas, på onsdag fyller Daniels syster 37 år o på fredag fyller mormors man år. detta kan inte sluta annat än illa....
    Nu e jag lite  röksugen också, funderar på att unna mig ett lördagsbloss.

Om nån e sugen på tårta så hojta! Får mer än gärna komma förbi i morgon fm o hjälpa mig att bli av med fanskapet

• elia82

Isaksson:
    Nåt att sova i på BB
    Kläder till dej själv (bekväma)
    trosor
    bh:ar
    egen tvål+schampo (deras luktar apa)
    hårborste, salva
    ammningsinlägg
    egna (mindre) bindor. Avslaget är sparsammare efter andra barnet
    en bok (om du gillar att läsa)
    kamera
    kläder till bäbisen
    nån filt (bäbisen)
    ytterkläder+ mössa (bäbisen)
    ev pyamas (bäbisen)

Nu kommer jag inte på nåt mer, har säkert missat nåt....

• elia82

Kom på en sak till!
    Glöm inte barnbilstolen...

• elia82

Fadern till barnet kan ju alltid va bra att ha med sig oxå!

• elia82

Laban81:
    Det har du rätt i, annars kan han ju alltid låna något av förlossningens exklusiva utbud .........,kan se Daniel framför mig i en såndär "snygg" nylontrosa....
    När jag tänker på det så undrar jag hur i helvete han nånsin kunnat tända på mig efter att ha sett mig i dessa trosor, det va ingen vacker syn kan jag lova....Blir nog inga mer barn för min del....
    Skönt att Lucas sover, hoppas det håller i sig!

Svar på tråden Lidköping med D