Lidköping med D
clem: de sa att de skulle ha minst 2 blöta blöjor per dag, men då ska det inte bara vara lite.. så håll lite koll!
clem: de sa att de skulle ha minst 2 blöta blöjor per dag, men då ska det inte bara vara lite.. så håll lite koll!
angyy: åh gud vad du e duktig,, skulle också behöva göra lite godis!
Du får testa å äta så ser du ju hur han reagerar, det e ju inte kul att behöva avstå allt gott, man får testa sig fram!
bobben: välkommen hit alltid kul med nytt folk!
bobben: vore kul att komma in på din sida å kolla lite om man får såklart!
angyy: vi har inte fått gå på nåt samtal så det e nog bara när det blir lite annorlunda eller vad ska säga
elia: usch å fy,, hoppas du slipper nu då:
clem_: det gjorde inget, det var ju kul att du kom,, å vi får ta tag i den kursen sen
clem: ja men då säger du att det e billigare än att köpa en UJ som du kommer göra om du inte får gå på kursen hahaha
clem: hmm jag har inte bestämt mig än.. känns lite tveksamt när han har så dåligt immunförsvar så han inte får RS igen.. ska fundera tills ikväll så skriver jag här innan jag lägger mig!
clem: det känns ju så dumt om han skulle bli sjuk nu igen, han var jätteledsen här ikväll nu efter sprutan, men somnade tillslut!
mini: ja jag ska tända upp ljusen i helgen å mysa, tac själv förresten att du ville komma!