Lidköping med D
morn morn tjejer
Det är besöksfritt på bb-avdelningen på kss oxå, men de har däremot ett besöksrum utanför avdelningen där man kan ta emot vänner.
Fy usch vad det blåser ute idag :-/
morn morn tjejer
Det är besöksfritt på bb-avdelningen på kss oxå, men de har däremot ett besöksrum utanför avdelningen där man kan ta emot vänner.
Fy usch vad det blåser ute idag :-/
Här blir det oxå rätt lugnt, skönt att bara slappa och bara ta det lugnt.
Elia: usch för att gå ute i det här vädret, tyvärr lovade jag Per att han skulle få ta bilen sen så jag får gå till dagis och hämta Romeo.. Daniel får väl skjutsa dej ist Man kan va duktig när solen skiner ist, hehe.
mini: får se, tänkte dra med mej sis till stenhammar imorrn men ska vi inte dit så kan vi hitta på nåt med er + tussen.
mammas skatt: detsamma!!
Godkväll Lidköping.
Någon som har nån aning om vad det är för "sport" eleverna på fredriksdalsskolan håller på med under deras gymnastik? Kastar någon boll som de tar emot med karbordband på magen och på baken.. Knepigt iaf
Hade lyxat till det med godis hemma ikväll... Romeo har fått en rejäl sockerchock och välter upp och ner på hela hemmet *pust*
"- Romeo gå ner från nyckelskåpet" skriker Per... Bäst att logga ut
Godnatt
elia: vilket avsnitt/säsong är ni på? Jag är fikasugen Måndag funkar inte för mej, annars går det bra när som helst. När, var?
MysM: Grattis William till första tanden Har han fått feber och så?
Miccca: ja verkligen vilken bortskämd unge! Vad fick hon för skoj? Hur gick kalaset i övrigt var Vilmer snäll?
Tis-tors eller fredag, vilken dag passar bäst för er tjejer? Prommenad låter fint, bara vi får vädret på vår sida. (Elia, inte kaffe för min del utan här blir det endast brusvatten)
Elia: Lost är skitbra snart börjar Prison Break oxå *mumma mumma*
Miccca: Ojdå en heldel saker med andra ord Jag tycker liksom Elia att V/Wilmer med enkel V är snyggast
miccca: mej spelar ingen roll, när kan du? och till jul, då kanske hon får ännu mer
rätt så dött i tråden idag, vart håller ni hus?
elia: japps börjar viktväkta imorrn, har du spanat in min nya receptblogg? *tipsar*
Jag kommer till roma torsdag 16:00, ska vi träffas där även om det regnar och vi slopar prommenad? vill liksom inte gå ute i regnet då jag fortfarande inte kan stänga min jacka utan att få andnöd Lite svårt att köra syskonvagn och hålla paraply i ena handen oxå..
Imorgon strax efter halv tolv på dagen får ni tänka lite extra på mej, då drar tandläkaren ut en av mina visdomständer *nervös*
miccca: ja då ses vi inne nånstans tycker jag