Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

angy: tufft att sticka själv

jag hade planerat in i sovmorgon idag. Men så vaknar jag först av alla klarvaken, så typiskt. kan gissa mej till att jag inte kommer va lika pigg imorgon då jag ska med Romeo till dagis.

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

mini: vad duktig hon är! vi ses vid roma kl 16 om det inte regnar. regnar det är det fortfarande ett frågetecken

• Mia med 2

mini: på torsdag alltså

• Mia med 2

elia: mej spelar ingen roll om vi bara fikar eller tar en prommenix

• Mia med 2

cizza: välkommen hit, japps, det stämmer här viktväktas det.  Omstart nr 50-11

• Mia med 2

cizza: går inte på mötena, tyckte inte de gav någonting sist. så nu denna gång efter graviditeten så har jag gått deras bredkurs ist då jag fortfarande ammar. tycker inte heller deras brevkurs va särskilt bra, funkar lika bra med deras receptböcker och göra veckoschema själv.

haha, detta kanske blir en bantartråd ikväll blir det kycklingfilé med tzatsiki, skitgott, recept kommer i bloggen senare. (hojta till ni som inte kan läsa så lägger jag till er i adressboken)

miccca: visst var det dej jag såg på hjärtbergs? tror det va du som packade ner varor när jag gick in i butiken

• Mia med 2

cizza: vi kan ha egna möten, gillar inte heller det där om att väga sig *ryser* lägger till dej då

• Mia med 2

Jag är med på söndagsprommenad, kanske ska ta och gå nåt spår i skogen (råda, margretelund, ågården, fler?)? lite lättare om vi är många barnvagnar.

cizza: äh varför gå ner när du ändå kommer gå upp? Jag gick ner sammanlagt 36kg efter sonen, (kan tillägga att jag gick ned 10kg med sonen under graviditeten) men nu är jag uppe på de där höga höjderna igen efter dottern.. *suck*

• Mia med 2

Loggar ut för idag.

Hoppas ni får sova bra i natt, får se hur det kommer gå för oss. Leia är riktigt förkyld...
    Natti natti

• Mia med 2

mini: ica har ju egna blöjor, du får väl testa dej fram för mina är det bara libro som funkar *konstigt* . bara att ringa sen när du är klar.

jag slopar med promenix på torsdag då. men gärna på söndag, hänger ni på?

funderar på om jag ska ta med båda barnen eller bara ett på torsdag... får kolla lite med Per vilket barn han vill ha hemma isåfall.  jag antar att jag plockar med mej Romeo bara isåfall.

idag har jag vart duktig, ist för att ta bilen till dagis så cyklade jag med Romeo i bak. *klappar mej själv på axeln*

ska ta och städa lite idag på förmiddagen.................................

Svar på tråden Lidköping med D