Lidköping med D
clem: och ändå läste du.. han va 10 tror jag.
clem: och ändå läste du.. han va 10 tror jag.
Mini. Ska lägga undan mina med, så fort jag har en. Vi köpte i för sig pampers rätt nyligen men men..
Clem: Godis är gott. Nu ska jga hämta en flyttkartong och packa ner en massa porslin. Sagaform hade utförsäljning idag så det blev lite saker. Ska sätta upp lite julgardiner/dukar nu så Cornelia får lite jul här hemma med.
Vad ska ni göra på nyår?
Micca: Hoppas allt är bra med vilmer. Man blir lite rädd för det där rh viruset. Här är vi alla fyra vrålförskylda, men jag tror inte det är nått rh - virus.
Mini. ska du göra återbesök?
Mini: Skönt att prata med de som vet. Och att de är såpass utbildade så de vet vad de gör. Scary! Annars så har stackars Cornelia feber. Därför hon betett sig lite annorlunda de senaste dagarna. Jag hoppas vi kryar på oss tills på lördag. Jag är oxå sjuk. Då känns det jobbigt när man själv är kass och ska ta hand om en bebis och en "bebis"
Jaja.. dags o röja lite.
Elia: Grattis till samule. Tycker tiden går så fort!
Clem: Den där grejen stämmer ju skit bra. Såg en sån där när jag va 16 och tänkte jo visst att det är så o ha barn, men tydligen va det så
Mini: Cornelia är bättre nu så det är ju bra. Jobbigt o stressa runt o hinna med allt. Men det är väl kul o klippa sig. Den utgiften gör man ju nått kul för och samma o handla mat. El räkningar är väl inte lika kul eller studielån.. *bläää*
Fint jag stava samuel.. *sorry*
Ska ni föresten ha nån fika nästa vecka så är jag gärna med. Jag kan köpa fika, men jag kan inte bistå med nån plats att vara på.
Jag får väl snart börja julpynta jag med så Cornelia får lite jul här hemma med. Är ju aldrig hemma på julen. Eller det blir väl mest Cornelia som pyntar och jag tittar på.
Angyy: Åhh.. jag har nästa glömt av hur ont det gjorde.. konstigt vad man kan förtränga saker va. Bra att ni mår bra. Vad ska han heta?
angyy: Det va fint! Det heter Phoenix i mellanamn. Och han kanske vill ta det namnet sen när han blir äldre.
Angyy:
Hehe.. kvinnans list. Erik är fint tycker jag. Phoenix heter det i mellanamn. Cornelia skulle egentligen blivit en Phoenix, men hon va ju en tjej. Så hans namn har vi haft rätt länge. Känns det bra nu när han är ute och allt. Du får ursekta att jag inte svarar på facebook. Känns som det är så mycket att hålla reda på där... *suckar*.. som man inte hade nog med barnen.
Angyy: Söt han va förresten