Inlägg från: Camilla86 |Visa alla inlägg
  • Camilla86

Lidköping med D

Minizzen - tänkte kolla när ljuspartyt var på tosdag eftersom jag tror jag fick åka med clem dit ... om man e välkommen såklart...

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej..
    clem- jo det e bara jag å daniel spm ska till barcelona ska bli sååå mysigt :)

minnizzen- skulle vara bra om du hittade reseplanen skulle vara kul å se vad man kan hitta på i barcelona :)

micca-- jag å liam kommer till dig :)

jag funderar på att komma till babycafet men ska du gå dit clem??

ha d gott

Liam våran älskling
  • Camilla86
    elia82 skrev 2007-10-29 11:25:14 följande:
    Mini:Det blir jättebra! Ses på torsdag då.
    hej hej kan vi också träffas där vid roma ?? vet ej vart hon bor heller..

clem- kunde inte komma i dag till humlan.. la mig sent så jag var helt slut när klockan ringde så jag la mig å sov igen :)
    Vilket fint kort i tidningen:)

händer annars i dag tjejer??

ha d gott ska snart till mammagruppen
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    Clemenza skrev 2007-10-29 20:55:00 följande:
    åh, kolla kortet (bild under dagboksrekvisita i mitt galleri), tänk att det var jag innan jag blev gravid igen. (bilden syns bara för dem i min adressbok..)
    skulle jag kunna få hamna i din adrssbok :)  skulle framkalla på nätet för ett tag sen men då dog datorn så jag tröttnade :(  hihi får göra det ngn annan dag :) 
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    Clemenza skrev 2007-10-29 21:57:50 följande:
    camilla: självklart
    Tack så mycket :)
    ca du på humlan i morse??
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    cizza skrev 2007-10-29 22:01:55 följande:
    Hej alla tjejer. Hoppas allt är bra ikväll.....Min lilla tjej har fått magsjuka kräktes som bara den för en timme sedan och har gjort det 8-9 ggr Någon som har något bra tips på mat m.m. under magsjuka?
    oj vad jobbigt :(  hoppas blir blir bra snart :)
    Liam våran älskling
  • Camilla86

åhh va tråkigt att jag missade det :( 
    Vilken tid var ljuspartyt på torsdag??
    ska du te humlan ngn gång mer denna vecka??

Liam våran älskling
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 22:32:10 följande:
    Ser att ni har många kort att framkalla, vi har ca 700 bilder att framkalla, de blir aldrig av. Camilla: Kan man framkalla på nätet , vart då?
    hej hej du kan framkalla på fujis hemsida får 30 kort gratis nu tror jag :)

jag framkalla där senast och det blev fina kort å direkt hem i lådan kommer dom såå smidigt:)

har du slutat på mammagruppen??
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 22:38:15 följande:
    Okej ah ja var inne o kikade lite nu, behöver verkligen framkallaNej då, men de blir aldrig av, antingen så är vi i örebro eller så är de ngt annat, men nu är William förkyld igen. Jag såg att du undrade om de fanns tomtedräkt i Ullared o de finns de, kosta 30 spänn tror ja, men när vi var där var den minsta storleken 86-92 tror ja de va, men den såg ganska liten ut. Det är en heldräkt o sen en tomteluva till, ja provade den på William han blev så söt så
    har du en sån??? skulle vara kul å se hur den ser ut :)  
    ska ju ha julfirande på mammagruppen skulle va mysigt me en tomte som liam hih
    Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D