Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

elia: håller helt med dej. vad blev det för tårtor? jag vill oxå äta tårta

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

en liten sån där iq-flagg, visste ni att;
     "clemenza literally means "mercy" or "forgiveness" in Italian"

Källa: wikiedia.se

• Mia med 2

stava kan jag inte heller göra ser jag nu

• Mia med 2

många nissar här på rad... vad gör allla?! Hallå LIDKÖPING!!

• Mia med 2

miccca: själv ska en äta tacos  och förhoppningsvis få iaf ett av barnen att sova innan Per börjar jobbet..

• Mia med 2

mini: så den lille kissen fick namnet crazy?

här är det lugnt, jag är så mätt så jag tror jag spricker. Per och Romeo badar och Leia står bredvid badkaret i gåstolen. Måste packa kväll oxå, orkar nog inte göra det imorn + att jag nog glömmer nåt då oxå. snart börjar på spåret, någon som vet om nån rolig är med?

mini & miccca: ni får väl hitta på nåt ihop

• Mia med 2

så sent som möjligt på torsdagen, typ tre eller så skulle passa bäst för mej...

mini & miccca: romeo som ska leka med faster imorn, åka till badhuset och lite sånt. Leia kan man direkt inte åka nånstans med...

• Mia med 2

ojdå verkar som om ni har det kaos i de flesta hemmen igår. en annan hade det så lugnt och skönt. Romeo somnade rätt fort igårkväll och vaknade vid åtta på morgonen utan mardrömmar! Leia somnade vid nio igårkväll, vaknade ifs vid elva för att ha mat (hon somnade innan jag hann ge henne kvällsmat) sen sov hon till tio imorse. Lagom till solveig kom och hämtade Romeo.

miccca: bubblan funkade rätt  så bra inatt. men lampan i köket fick fortfarande vara tänd men hela övervåningen var släkt!

nu kommer solveig

• Mia med 2

isak: eget mjukt toapapper, såsom lambi. kss toapapper är jättehårt, inte det skönaste att torka sig med när man är i traser där nere.

laban: kram, när skulle han få sån där sov-medicin?

elia & miccca: här kommer det oxå rullas till jul, ifs rullas det på rätt bra innan. men efter trettondagshelgen då ska här drickas soppa. Snygg till Beachen 2008- Jag ska inte bada i vassen!

Svar på tråden Lidköping med D