Lidköping med D
lena: får ta och maila dem då. hur kom de till göteborg förresten?
lena: får ta och maila dem då. hur kom de till göteborg förresten?
Miccca: varför ändra? jag håller med marie, fortsätt med den regelrätta stavningen
Gårdagen började skit, jag spydde endel på förmiddagen men sen blev det bättre och jag mådde mest bara illa. Vilket resulterade i att aptiten inte var på topp och jag inte åt sååå himla mycket mat. Först åkte vi till svärföräldrarna, där vi åt dopp i grytan. hur kan nån tycka det är gott? BLÄ! Efter att familjen Wenne sovit middag åkte vi hem till min mamma och micke. mickes alla barn var där så det var kul att träffa dem, två hade jag ifs träffat tidigare. var bara min bror som saknades.
hemma hos mamma åt vi julbord och kollade på kalle anka. sen åkte vi tillbaka till svärföräldrarna och fick julbord där oxå. sen vid åtta kom tomten, Romeo var livrädd för tomten men när vi satte Leia i tomtens knä blev det lite bättre för honom. Sen när innan tomten gick vågade han till och med sitta i tomtens knä
vid elva var alla julklappar öppnade, fasen vad mycke julklappar man fick öppna. Leia somnade medan tomten fortfarande var på besök. detta året öppnade Romeo sina julklappar själv.
strax före tolv var vi hemma och somnade rätt fort.
elia: nix inte gravid, var nog bara så att jag åt alldeles för mycket under uppesittarkvällen, brukar va så då. jag startar den 14/1 med ck. sporrad som aldrig förr! fast jag får se om jag går fram, beror på vädret.
miccca: enligt scb så stavar dubbelt så många vilmer med w än med enkel-v, kanske är jag och elia som är knasiga, jag trodde det var tvärtom om det inte är så farligt kan det ju va rätt skönt att båda barnen haft vattkopper. åh, jag som tyckte att mina barn är bortskämda med alla klappar. det var precis vi kunde stänga bagadeluckan på kombin
jag ska nog oxå köpa liiite kläder om det finns nåt kul på rean.
fler som ska på bandyn imorgon?
elia: äsch då inte är det jobbigt, gott och mumsigt *försöker intala mej själv*
miccca: haha, storlek fetso, skrattar så jag gråter. soppa lite du med, då kan vi blanda drinkar ihop
miccca: jag vill helst bara dricka choklad-mint, den är helt klart godast! klart det blir trökigt i längden men hellre det än att tvinga i sig en man inte gillar.
elia: dricker du tillräckligt med vatten så du kommer in i ketos då? mitt tips är att försöka få honom att ligga så högt som möjligt..
men nähe miccca & elia, nu får nu ta tag i era herrar så de kan passa barnen!
mini: var det inga som kom igår? Per hade barn + bil i örslösa till nio igårkväll därför vi inte kom serrö.
när var hur, vilka fikar imorgon?!
ses om en stund!