Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

Mini: blir fint hos dej i nästa vecka.

Elia: vill du samåka till fika hos jennie nästan vecka? hon bor ju ute i buschen

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

micca: mej spelar ingen roll, när kan du?

• Mia med 2

miccca: ja, jag möta dej vid roma kvart i fyra

elia: då bestämmer vi så

• Mia med 2

elia: kanske går att fälla ihop lite vagnar? tur ändå att ni har en stooor trappuppgång

nu är mina piroger klara *hungrig*

desperata hemmafruar ikväll! *tjohooo*

• Mia med 2

kika in, ska ta mej till sängs nu och läsa ur min bok Mitt liv som Bert - av Bert Karlsson

• Mia med 2

elia: när lägger de sig om de bara sover till 5?

mini: var det josefine som höll i aloe-partyt?

• Mia med 2

elia: vaknade, packade bilen full med per och barn, lämnade av romeo på dagis, åkte till svärföräldrarna för att plocka ägg (svärföräldrarna är bortresta) + gå ut med hunden. snodde deras bil och släpkärra. åkte hem med kärran till oss och hämtade våra trädgårdsmöbler, körde ut dem till svärföräldrarna och bar in dem i en av ladorna. åkte hem, cyklade och hämtade romeo på dagis, hem igen och barnen sov, jag lagade mat. ut till svärföräldrarna, plocka fler ägg + gå ut till voffen. hämtade två flak öl och lämnade dem hos min mamma, åkte vidare till villaparken och gick omkring där. Romeo badade fötterna i sjön, nu är vi hemma igen och ska strax laga mat igen.. det är väl det jag har gjort idag. vad har du själv gjort då?

cizza: maken jobbar då, får kolla upp detta med barnvakt och så

• Mia med 2

elia: nu har min stora somnat, men jag sover hellre till åtta imorrnbitt än går upp fem.

miccca: gött med lite fusksol! japps vi ses imorrn

• Mia med 2

cizza: vad tufft!

• Mia med 2

Godmorgon allihopa!

mini: synd bara att det blåser så ute *burr* hade värsta motvind till dagis förut.. varför ska man alltid ha motvind när man har bråttom?

ska bli kul att fika i eftermiddag!

ska ni syssla med innan dess då? Själv ska jag en snurra till stan, ska på robur-middag på tisdag, läste på inbjudan igår att det var klädsel kavaj, så nu ska jag leta efter en fin tröja att ha till min enda kjol som jag kommer i. enda gången jag kan gå på stan själv utan barn bäst att passa på.

Svar på tråden Lidköping med D