Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Lidköping med D

Miccca: Jag o lillan kommer på torsdag.

Clem: Funderar på att gå med imorgon. Vilken tid ska du dit?

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912

Clem: Visste ju att det var ngt jag skulle göra imorgon. Har en tid att passa kl. 10.30 så det blir inget besök på Humlan för min del.

• Jen070912

Clem: Vilket foto? Har inte fått posten än så jag kan inte läsa tidningen. *frustrerande*

Elia: Kan jag sammanstråla med er vid Roma 10.15 på tors? Vet ej var Miccca bor.

• Jen070912

Clem: Aha, jäkla postbil, den kommer ju inte än på 30 min... *suck*      

• Jen070912

Borde framkalla kort jag med... men har inte tid att sätta dem i album just nu. Har kvar sen 2001 o frammåt att sätta in. *pust* Lär ju ta ett tag.

Har varit på mvc idag för att träffa min gamla bm. Var riktigt trevligt! Träffade även Gerd som har hand om oss på bvc, hon kliade sig i huvudet o undrade om hon missat ett möte med oss idag?!

Nu ska vi se lite på tv o sen blir det nog film medan lillan somnar.

• Jen070912

Jösses vad mycket man inte kan om barn upptäcker jag nu då Miccca skriver recept på vätskeersättning. *pust* Hur ska jag lära mig allt?!   Glad

• Jen070912

Miccca: Vad duktig du är som bakar o fixar. Jag dricker kaffe, men instämmer med Elia att jag kan dricka nåt annat vid det tillfället. Kaffe kan jag sörpla hemma!

Nu har jag precis sett klart Rosa bandet galan, vad rörd man blir av sånt...

• Jen070912

Clem: Inte visste jag att ni blev tillsammans i oktober... har dock koll på förlovningsdatumet. STORT GRATTIS på 5-års dagen då! Synd att grabben är sjuk, men ni får se det som så, att det hänger inte på vilket datum man firar och visar sin kärlek det fungerar  även på årets övriga 364 dagar! Vart  ju samma för oss i somras, då jag jobbade kväll på vår årsdag.

Idag händer absolut ingenting här hemma, har börjat städa, men suck vad trist det är. Vill bara göra något skoj istället, men vad? Lillan är ledsen konstant och vill inte alls sova.

• Jen070912

Haha sånna där historier är riktigt roligare, har sett liknande förr.

Clem: Angående ljusparty imorgon, hittar du dit?

• Jen070912

Ja det är ju vid den korsen där man svänger höger mot LVI. Så sväng vänster o så kör du in på grusvägen till höger som går utmed fårhagen. Där ligger en radda hus, o hon bor i det grå som är näst längst till vänster i raden. Vi parkerar där o så ska vi till hennes granne som bor i huset där det står toalettstolar i trädgården som blomkrukor. Du kan ju ringa om du inte hittar, vi åker härifrån halv fem om Felicia bara e på bra humör så vi kommer iväg i tid. Japp, hon ska med! Marie har ju med alla sina barn också.

Svar på tråden Lidköping med D