Inlägg från: Camilla86 |Visa alla inlägg
  • Camilla86

Lidköping med D

ja det vore jättesnällt om du ville det
    men kommer ni hihih

Liam våran älskling
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 23:06:35 följande:
    Ja då, hehe ja du jag ska dit på måndag, hah vet att jag sagt det många ggr, heeh. Men annars kan jag ta kort på den imorn o lägga in här så får du se om du vill???
    ja du får göra som du vill men kommer du på måndag så kan du visa då :) ska du me å fika på torsdag me mammorna i detta forum??
    Liam våran älskling
  • Camilla86

åhh den var ju fin kanske ska kika på den ska skriva upp den på min lista.. tack så mycket

Liam våran älskling
  • Camilla86

hade nog 200 förra gången som sedan togs bort :( eftersom datorn dog :(

Liam våran älskling
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 23:19:01 följande:
    Va så lite så, storlek 80-86 var de på min, fanns ju inte mindre när vi var där, så får hoppas William hinner växa lite så han kan ha den till jul De fanns massssor med roliga julgrejer där oxå, jag ville dock ej köpa de o släpa på först upp till örebro o sen ner hit igen..
    ok ska köpa massor me julsaker tycker det e såå skoj :)  danns det mycker barnkläder?? snygga..
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 23:22:59 följande:
    Ja du får göra de, nej alltså ja tyckte inte att det fanns de, Jag köpte bara nåra pjamasar till William o sen lite andra kläder, men ja tyckte inte att de fanns så mycket fint, men de kan ju va olika ibland kasnke de finns massor o ibland mindre.  
    hoppas det finns mycket när vi åker hihi..
    fanns det mycket kläder till oss där när du var där.. sist ja va där fanns bara 4 tröjor som va fina
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 23:29:02 följande:
    Ja de fanns ganska mycket, jag handlade bra tröjor o inga byxor, o johan tvärtom bara byxor o inga tröjor Köpte vinterjackor oxå, men du hittar nog massor :-d
    ok ska kolla vinterjacke måste skaffa ny i år :)  hoppas det finns mycket när jag åker ner
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    Clemenza skrev 2007-10-30 15:43:55 följande:
    stackars min lille plutt, Romeo ligger i feber, 40,5º   Leia är däremot frisk som en nötkärna.ska man bunkra upp med godis imorgon ifall det kommer några monster?
    hej hej stackars Romeo :( hoppas han blir bra snart :)   hur ar dagen annars varit??
    vi har köpt 2 stora påsar godis så här får dom små monstrena inte göra ngt bus hhih..
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej klart man ska se det hihi...
    har också fått stoppa undan lite annars e det slut i morgon :) 

Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D