Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

angy: oj, vilken dyr symaskin är det en sån man kan scanna och sy efter bilder och så? har ingen aning om vad tens är..

miccca: blir vilmer med idag eller tar du båda eller bara amelia?

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

miccca: vad kul att få träffa killen

• Mia med 2

gah, pust, suck, Romeo har gnällt konstant efter att vi lämnar dej elia.
    Han fick för sig att inte sova middag idag, annars får han bara sova en kvart eller så. Så den lilla powernapen gör en hel del.

Hepp, får hjälpa Per, nu skriker båda barnen. Fler som ska kolla på Jericho ikväll? ikväll ska jag inte somna efter första reklamen som jag gjorde förra avsnittet

• Mia med 2

God morgon allihopa!

Elia: vad söt hon är!

Angy: Oj, så det kostar ännu mer alltså. Jag hade en symaskin(en billig sådan ), men den bet mammas förra hund sönder kabeln på så den började sättas igång och ryka och jag trodde den skulle explodera... Kabeln satt nämligen i eluttaget. Fattar inte att hunden inte dog, han var ju bara en liten valp.

Inatt sov Leia från 22-6 utan att äta, *suck* Har ju vägdag idag men eftersom att brösten är fulla med mjölk blir det inte ett rättvist resultat. Däremot vaknade jag vid tre inatt av att det var någon som kom och la sig på mej - Romeo. Han hade tagit med sig sin kudde och täcke och gått in till oss.

Elia: ska du med och handla idag? Blir någongång mellan 12-15.

• Mia med 2

mini: ons-tors efter 12 passar bäst för mej

• Mia med 2

mini: blir kanon, antar att vi ses hos theos mor alldeles strax

• Mia med 2

God eftermiddag tjejer!

Ingen som har vart inne här idag? Fler som är ute och spanar in snygga militärer?

• Mia med 2

miccca: ska lämna en film hos svägerskan i majåker men tänkte ta en snabbis i centrum ifall man ser nåt det är ju kul!

Vad gör alla en dag som denna?

• Mia med 2

camilla: kul att se dej här inne, välkommen Leia har vid några få tillfällen oxå fått för sig att man ska va vaken på natten Får hoppas att han sover bra inatt så kanske vi ses på humlan imorgon?

miccca: tråkigt att du inte kunde va med på onsdag. Stackare som får lägga båda själv, får hoppas att de är snälla emot dej. Bävar inför nu när Per snart börjar jobba igen, har ju vart rätt gött att ha honom hemma, så det var inte bara skit med att bryta benet

Elia: Leia sov riktigt dåligt inatt, tror det var pga mig... Generad Jag har tydligen snarkat så mycket inatt och stört henne. Per flydde till nedervåningen och sov i soffan ist Så idag har jag vart riktigt seeeg och legat i soffan + vart en liten sväng hos syrran oxå.

Mini: vart är du?

Ska lägga mej nu, *tidigt* natti natti

• Mia med 2

camilla: runt tio ska jag dit, vanligtvis sover Leia 23-9 med någon matpaus däremellan.

elia: stackare, hoppas du får sovit något nu då! 

Leia vaknade när vi skulle gå och lägga oss, så det blir inte så tidigt som vi hoppats på att få sova utan hon somnade ist vid tolv..

Svar på tråden Lidköping med D