Inlägg från: lenabolin |Visa alla inlägg
  • lenabolin

Lidköping med D

Nu börjar erat liv av ständig passning.. hehe.. fast det är kul o se dem utvecklas!

• lenabolin

ja jo jag ska sova. ska ju köra hem imorn så jag är pigg. Sista man vill göra är ju att krocka nu inför jul o så. Jo dom är snälla mina föräldrar. Pappa ska jobba hemmifrån imorn så han ska inte upp så tidigt. Han ska hjälpa mig packa in bilen o så imorn. Det är bara mamma som ska upp imorn. Så då tyckte de att det va bäst att jag fick lite sömn.

• lenabolin

Usch! kan nog inte riktigt smälta det här, eller om jag ens har förstått att det har hänt nått sånt hemskt. Men jag tänker på dig jennie och jobbar förbrilt med genomsökningen av nått som kan va av värde för dig.

Jag tycker amanda va bra eller hon har mer personlighet, men som jennie säger så har marie den bättre rösten. Tror nästan det va bättre att marie vann för amanda har nog bättre chans att få ett skivkontrakt ändå.

Nu ska jag packa, ska till göteborg i helgen o planera dop och gå på lisseberg. Tack för den fina fikastunden i det lilla rummet häromdagen.. eller igår va det. Man blir veckoblind när man inte jobbar.

• lenabolin

Clem: Oj! Vad är det för symtom då. Jobbigt när man får åka in med dem. Det är inte Cornelias förskräckliga hosta hon har fått?

Mini: Ska kolla, men en del bilder får jag scana in, typ skolkataloger o sånna grejer. Inte så populärt o ta med det till fotoaffären och be dem göra en beställning på det.. hehe..

• lenabolin

clem: Han är lite rosslig och har börjat hosta, men det är ju inget fel på hans aptit- Han väger snart 7 kilo och äter hela tiden. Men men kanske ska kolla upp det.

• lenabolin

Samma sak för mig. Cornelia va mjölk intolerant. Va till och med tvungen att fråga om de kunde steka i olja när man åt på restaurang. Men med Phoenix är det precis tvärtom. Kan äta allt. Nötter, choklad ja kanske inte för mycket lök, men det går bra det med. Men vikten är precis tvärtom för mig. Med cornelia hade jag 15 kg + efter 1 år, men med phoenix ligger jag på det jag låg på när jag blev gravid så det är ju bra. .. men det kanske beror på att han äter om en tok.

Svar på tråden Lidköping med D