Lidköping med D
Clem: hmm ja man blir nog aldrig riktigt nöjd med sitt hem. när nåt e nytt å snyggt så ser man alltid nåt mer som måste bytas!
När e julmarknaden?
Camilla: grattis får man söga då.. när fyller du?
Clem: hmm ja man blir nog aldrig riktigt nöjd med sitt hem. när nåt e nytt å snyggt så ser man alltid nåt mer som måste bytas!
När e julmarknaden?
Camilla: grattis får man söga då.. när fyller du?
Clem: ja jag hoppas verkligen det håller i sig!
Åh vad kul då ska jag försöka ta mig dit på fredag kanske när amelia e på dagis, elelr tror du hon kanske skulle tycka det var kul att följa med?
Hej allihopa!
menar ni att jag missade PRISON BREAK.. va fan!!!!
Hmm julpyssel e ju såå kul! Kan vi inte anordna en pysselkväll där vi fikar å pysslar å bara tjötar skit
Förresten elia: samuel har kanske tröttnat på att vara erat "p-piller" haha,, han kanske tycker det e dags för ett litet syskon å då vill ju inte han störa er med att ligga i eran säng
Elia: haha ja samma här om han någonsin får bli storebror
Cizza: nej jag håller inte på med det, men tycker det e kul att se på andras arbeten! Känner att jag har inte riktigt tid att sitta ner å få arbeta i fred, kanske kommer när barnen blir lite större å kan leka lite själva hoppas iaf!
En fråga bara: Hur får man en 2-åring att inte röra granen? Vet e fasiken om man vågar ha en med en liten vilding här hemma!
Camilla: här har du en till som e beroende av denna tråden.. kollar in flera ggr om dagen för att kolla om nån har skrivit
Laban: guud vad skönt.. hoppas lillkillen fattar poängen å fortsätter så här!
Clem: ja jag får köpa en äkta då som e vass.. hur ska ni göra? äkta eller fejk?
Laban: Haha nää leo har ju typ aldrig varit vild.. den lilla förtrollade ungen
Mini: tack, lyckades faktiskt idag också, amelia somnade redan 19.30 å lilleman nu vid 21! Supermorsa? hehe nja mn det känns rätt så skönt att klara det själv när man vet att han jobbar em varannan vecka. Hoppas bara det håller i sig
Åh vikken julmänniska du e jag gillar julen mkt men att stöpa ljus å fixa egna jukkort.. jag säger bara wow! Önskar jag hade ork till så mkt pyssel. Här blir det köpta julkort, å middag det får vi av alla andra. Vi e ju typ inte hemma från tidig julaftons morgon till sent på kvällen. Först frukost hos svärmor, sen lunch hos svärfar, sen middag hos min mamma sen sen middag hos min sambos syster.. inte undra på att man lägger på sig några kg vid jul
Elia: ja det får bli hos mig nästa vecka! Kan ej måndag å onsdag.. så ni får säga en dag som passar bra. Torsdag passar mig allra bäst.
Clem: jaha ni ska ha äkta, ja vi får se om vi får ha nån ifred här då