Lidköping med D
Mini: ni är ju värre än lena & bobbo som flänger runt
camilla: kul att ses förut!
Mini: ni är ju värre än lena & bobbo som flänger runt
camilla: kul att ses förut!
mini: ja då får ni ta igen er lite
miccca: det är mycket jag skulle vilja ändra och lägga till hemma hos mej blir man någonsin nöjd med sitt hem?
Stor kille nu, snart kanske han växer förbi Leia
camilla: imorrn ska vi på rikemansmiddag(haha) i parken, Robur firar 40 år. jag går mest för att Niklas Strömstedt skulle komma dit och spela. I slutete av veckan hade vi tänkt gå på julmarknaden i hällekis.. (fler som ska dit?) annars är det lite fika, briobesök m.m. som är inbokat. ska du hitta på då?
nu ska jag ut och springa innan det blir för mörkt!
camilla: var det på onsdag som du fyller?
miccca: JÄTTEBRA!! får hoppas att det går lika lätt resterande kvällar den 26-28 okt är det på hellekis säteri...
strax prison break!!
åh så spännande, älskar prison break
Reklam är bra för då kan man gå på toa, surfa eller kolla i köksskåpen om det finns nåt kul
Morrn morrn allihopa!
elia: får hoppas att det är så det ligger till. Samuel vill säkert inte ligga och trängas med er Du kan ju alltid ta med Alicia oxå
Idag lämnade Per Romeo på dagis på första gången sen juni. Tyckte inte det var mer än rätt. Han skulle röntgas strax efter nio och Romeo skulle till dagis nio. Varför skulle jag och Leia ge oss ut i kylan när han ändå kunde skjutsa honom?
Mamma ska komma hit sen och passa barnen för jag ska till Brio-butiken och en nisse från Brio, det stora brio en en butiksarbetare alltså, ska fixa till vår bilbarnsstol. Lite jobbigt att ta med två ungar på sånt. Per ska nämligen till doktorn samma tid som jag skulle till brio.
Efter det ska det handlas och sen ska jag rasta för att sen fixa iordning mej inför middagen ikväll. Är klädsel kavaj så lite tillpiffad måste man ändå vara. Barnen ska va hos svägerskan under middagen, ska bli spännande.
Jag längtar oxå till julen! När var det julpysselkväll hos dej mini?
elia: kan ju flytta över en av era stolar i bilen
elia: eller ska jag kolla om Per kan passa henne samtidigt som han har Romeo?
elia: robur firar 40-år. niklas strömstedt ska sjunga
elia: ja just det ja. vore taskigt att dumpa av henne där då.