Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Lidköping med D

AngYY: Fick ditt nr, så jag ringer om jag inte ser dig. Vi åker i en silvrig bil iaf, kompisen ska köra.

Miccca: Det blir kanonbra! Produkterna kostar från 85 kr för 12 teljus (värmeljus) å sen uppåt. Tänkte ta med mig en 500-lapp så har jag ifall jag hittar något skoj.

Clem: Räkna med mig på tacos, vilken tid sa vi?

Elia: Tycker nästan det e lättast att alla tar med sin dryck oavsett vad de vill dricka. Alla har ju så olika smak. Då får ju alla precis vad de vill och lite dryck kan väl inte va så svårt att bära med sig om ni är snälla o köper maten?!

Camilla: Var det mycket folk i Ullared igår? Hittade du mycket skoj?

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912

Kl. 18 för tacos blir finfint!
    Slipsnålar kan man köpa i nästan alla herrbutiker, tror vi sett på både Dressman, City vid bibblan, KappAhl och Brothers. Är det farsdagpresent?

• Jen070912

Ja nån fika skulle det bli på fre tror jag, men jag har missat tiden, så clem uppdatera mig!  

• Jen070912

Clem: Fika på fm på fre fungerar bra för mig med.

Var inte här igår, firade ju fars dag!!! Åt massa god mat o sånt, så jag hoppas jag inte tryckt i mig något som lillan reagerar på.

Idag när jag öppnade dörren var hela världen vit utanför!!! *tjoho* Jag har fått snö i hela trädgården... längtar till julen nu.

Ska iväg till bvc om en timma o hoppas att Felicia äntligen gått upp lite mer i vikt.

• Jen070912

Clem: Nä tyvärr är snön borta nu, har solsken istället.

Det gick sådär på bvc, hon hade inte ökat så mycket som jag hoppats på... så nu blir det till att amma konstant trots att hon inte vill ha mat. *suck*

• Jen070912

Hon hade bara ökat med 85g på en hel vecka... helt hopplöst. Så vi får kämpa på lite å se vad som händer och ev prova med ersättning på kvällarna.

Miccca: Hon sa, "köp en flaska o ha hemma o kör på bara"! Så det va lugnt.

• Jen070912

Miccca: Om du inte har ngt att göra imorgon får du gärna komma ut o fika!

Är det någon annan som e sugen, så hör av er.

• Jen070912

Miccca: Befinner mig hemma hela dan, så när som helst. Therese kommer vid 10 om du vill träffa henne.

• Jen070912

Nä kl. 15 e lugnt... inga problem. Felicia o jag kollar på fotbollsgalan just nu... hon är nöjd och sitter o "pratar" hela tiden. Therese Johansson menade jag, fast du kanske inte vet vem hon är?

Svar på tråden Lidköping med D